E cascate sò in realtà a prima causa di morte è ferite trà l'anziani!Vede rapidamente cumu per prevene?

Equilibre diminuituhè a causa principale di caduta in l'anziani tu mutivu principale

 图片1

Sicondu un rapportu di i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie, più di 18.000 morti è quasi 450.000 ospedalizazione per caduta si verificanu ogni annu trà e persone di più di 65 anni in i Stati Uniti A maiò parte di e cadute sò causate da un calamentu di sta capacità umana cumplessa è multidimensionale chjamata " balance.Data publicata da a nostra Cummissione di Salute mostra chì i caduti sò ancu a causa principale di morte per ferite trà e persone di più di 65 anni in Cina. Cumu pudemu esse u primu à sapè quandu una persona anziana in casa casca? è implementà u trattamentu puntuale?

L'alarma di caduta di Maxim vi rimpiazza è dà à i genitori una prutezzione 24/7

 

 

 图片2

 

Alarma automatica di caduta è aiutu di voce in diretta

图片1

Quandu a rilevazione di l'anziani caduta, inizià automaticamente l'aiutu di voce è a luce stroboscopica bassa, è cuntattate i cuntatti d'emergenza per l'aiutu.

Una chjave d'emergenza SOS per aiutu seek aiutu in ogni mumentu, in ogni locu

In casu di malatie subite è altre emergenze, appughjà longu a chjave SOS per inizià l'alarma sonu è luminosa è marcate automaticamente u numeru di affinità predefinitu, è dopu appughjà u buttone SOS per annullà tutte e chjama di aiutu per automaticamente.

图片2

Funzione di chjama bidirezionale, cunnessione wireless affettiva

Appughjà longu a chjave SOS per marcà u numeru d'affettu, u pruduttu pò ancu esse cunnessu à a chjama di i zitelli.A pietà filiale di i zitelli, l'anziani ponu sente.

图片3

Posizionamentu LBS / GPS in tempu reale, impedisce a perdita

Posizionamentu in tempu reale di a stazione di basa GPS + LBS, verificate u locu di l'anziani in ogni mumentu è in ogni locu, ùn vi preoccupate più di l'anziani persi.

图片4

Pedometru di eserciziu per una attività più sana

Aduprà una alarme di caduta vi registrà u numeru di passi, distanza, vitezza, è calculate u cunsumu calori, è i dati sarà automaticamente uploaded à l 'APP, cusì chì i vostri figlioli pò capisce a so attività di ogni ghjornu.

 

 图片5

Sveglia, ricordi intelligenti sedentariu ahè attentu cum'è i zitelli

I zitelli ponu stabilisce a sveglia è u tempu sedentariu in l'APP per ricurdà à i genitori quandu hè ora di fà qualcosa.

图片6

Dispositivi medichi esterniattenzione multidimensionale à a salute

Cunnessione Bluetooth à l'altri dispositi medichi di Maxim, cum'è metru di pressione di sangue, termometru di l'orechja, etc., dati di misurazione caricati automaticamente in APP, i zitelli ponu vede remotamente u rapportu di valutazione di a salute di i so genitori.

图片7

Carillon di voce automatica, più intelligente è intima

Cliccate nant'à u buttone call, l 'alarma caduta chì chime vuci autumàticu, à scioglie i vechji scurdate di u tempu, sforzi presbyopia à fighjulà u embarrassment di u watch.

图片8

Maxim caduta alarme, l'anziani caduta ancu ùn preoccupate micca, sempre accumpagna, dà i genitori guardianu in ogni tempu!

 

Dichjarazione.

U cuntenutu di l'infurmazioni parzialmente citati in u cuntenutu di sopra, per u scopu di passà più infurmazione, affirme solennemente u so rispettu è gratitudine à l'autore è l'editore originale.U copyright di u cuntenutu appartene à l'autore o editore originale!Sì avete qualchì quistione, per piacè cuntattateci in tempu per trattà cun elli.L'infurmazione sopra hè solu per riferimentu è ùn deve esse usata cum'è una guida per u travagliu di l'istituzioni mediche o unità ligati, altrimenti ogni cunsequenze causate ùn anu nunda di fà cù a nostra cumpagnia!

 

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 23-mar-2021