Med-linket hè apparsu nantu à a mostra medica di u Brasile 2017, a sonda di temperatura SpO2 di a serie Hylink hà attiratu assai attenzione

May 16-19, 2017, Brazil International Medical Exhibition hè stata in Sao Paulo, cum'è l'esibizione di forniture mediche più autoritariu in Brasile è America Latina, Shenzhen Med-linket Medical Electronics Corp., hè stata invitata à participà.

Med-linket, cum'è una di l'imprese d'alta tecnulugia in Chin, avemu avutu a nostra nova serie di sensori Hylink pulse SpO2 aghjurnata, sonda di temperatura, forniture d'anestesia, CO2 end-tidal è altri prudutti esposti in mostra, è attrae espositori da i paesi sudamericani. cum'è Brasile, Perù, Uruguay ecc.

1

【A propositu di Med-linket Serie di sensori Hylink Pulse SpO2 cumpletamente aghjurnati】

A serie di sensori di SpO2 di impulsu di Med-linket hè a scelta ideale per voi per misurà u pulsu è a SpO2 in l'ambiente esternu di forte interferenza è di u paziente cun pulsu debule.I categurie di prudutti includenu sensore SpO2 riutilizzabile, sensore SpO2 dispunibile, sensore SpO2 sterile, cavi di estensione di sensore SpO2.U tippu di sensore hè divisu in sensore di SpO2 di impulsu di dita adulta, sensore di SpO2 di impulsu di dita di silicone per adulti (grande), sensore di SpO2 di impulsu di dita di silicone per i pediatrici (picculu), sensore di SpO2 di impulsu di impulsu di neonatale per risponde à i bisogni di SpO2 di i diversi pazienti. misurazione.

2

Alta precisione

Passatu a prova di precisione SpO2 clinica di u Primu Hospital Affiliatu di l'Università Sun Yat-sen, u sensor SpO2 di Med-linket hè sempre capaci di guarantiscia l'accuratezza di u valore di SpO2 in casu di ipoxemia.

Certificazioni cumplete

Certificatu da China CFDA, America FDA, EU CE

Bona cumpatibilità

Compatibile cù e marche principali è mudelli di a maiò parte di i monitori di l'ospedali.

Qualità superiore

Sistema cumpletu di certificazione di qualità di gestione di a produzzione di l'impresa, certificatu da YY / T0287-2003 è ISO13485: 2003 sistema di qualità di i dispositi medichi.

Sicurezza è affidabile

U sensore SpO2 hà passatu a valutazione di biocompatibilità: tutti i materiali in cuntattu cù u paziente sò in linea cù i normi pertinenti.

3

【A propositu di a sonda di temperatura Med-linket】

Cù u livellu cuntinuu è u migliuramentu di cuscenza di l'istituzioni mediche, cum'è una misurazione di signali fisiologichi, u monitoraghju di a temperatura hè sempre più attentu in l'OR, ICU, CCU è ER.Dunque Med-linket furnisce un set cumpletu di sonde di temperatura riutilizzabili è dispunibuli adattati per adulti è zitelli cun cumpetenze prufessiunali è standard elevati.

4

Cù u sistema di dui voti currispundenti, un sistema di votu formulatu per i suministi medichi di tutte e pruvince in Cina, u nostru Primu Ministru hà dettu ancu: l'aghjurnamentu di a fabricazione di l'equipaggiu medicale high-end domesticu ùn hè micca solu l'affari di l'imprese, alcune pulitiche d'incentivi pertinenti anu da esse introdutte per aghjurnamentu di l'innuvazione, R & S è a qualità di e piccule è medie imprese.

Circundendu tuttu l'ambiente medico, Med-linket segue e tendenze è hè specializatu in u sviluppu, a produzzione è a vendita di sensori medichi, assemblee di cavi medichi, equipaghji medichi di casa è piattaforma di gestione di a salute cù una tecnulugia innovativa è standard più altu.I prudutti includenu cable ECG è filu di piombo, sensor SpO2, sonda di temperatura, bracciale di pressione sanguigna, sensore di pressione sanguigna è cavi, elettrodu cerebrale, lapis ESU è pad di messa à terra, connettore medicale è cusì.I prudutti sò largamente usati in monitors, oximeters, ECG, HOLTER, EEG, B ultrasound, monitor fetale etc.. Specificazioni di u produttu sò cumpletu è cumpatibili cù a maiò parte di mudelli impurtati è domestici, è pudemu furnisce servizii OEM / ODM per risponde à e dumande di i clienti.

Cunnette a cura di a vita cù u core

Fate u persunale medico più faciule è e persone più sane.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 01-06-2017