Chì sò e caratteristiche di u novu sensoru di silicone SpO2 di Medlinket?

Problemi tecnichi di u sensoru SpO2 di punta di silicone:

1. A manica di dita di u sensoru di l'arti prima ùn hà micca una struttura di schermu di luce à l'apertura di u bracciu di fronte.Quandu un dito hè inseritu in a manica di u dito, hè faciule d'apre a manica di u dito per espansione è deformà l'apertura di u bracciu di fronte, facendu chì a luce esterna entre in u sensoru di a manica di u dito è affetta i segni vitali Monitorà l'accuratezza di e dati è altre prestazioni.

2 In l'arte precedente, l'apertura di a cannula posteriore di a manica di dita di u sensoru hè soprattuttu aperta.Quandu u dito testatu hè inseritu in u bracciale di u sensoru per u monitoraghju di i segni vitali, hè faciule fà muvimenti u dito testatu à l'apertura di a cannula posteriore per via di u muvimentu di a manu o di trascinamentu di u cable.A pusizione, affettendu i risultati di u monitoraghju di i segni vitali.

3. In a struttura di a manica di u dita di u sensoru di l'arti prima, quandu un dito hè inseritu in a manica di u dito, cumpressà l'arterie di u dettu, risultatu in una perfusione di sangue povira è affettendu i risultati di u monitoraghju di i segni vitali.È quandu a manica di u dito di u sensoru hè purtata per un bellu pezzu, u dito testatu hè propensu à intorpimentu per via di a forza di presa di longa durata, chì provoca una sperienza incòmoda per u paziente.

Medlinket hà introduttu un novu sensore SpO2 di silicone soft è un sensor SpO2 di tip anellu di silicone, evitendu i difetti di a tecnulugia esistente.Fighjemu un ochju à e caratteristiche spiciali di sti dui prudutti.

Stipu di anellu iliconeSpO2 sensoru

Sensori SpO2 di tip anellu di silicone

PruduttuVantage

★ Pò esse adattatu à diverse dimensioni di dita è diverse pusizioni di misurazione

★ Purtate a sonda liberamente, ùn affetta micca l'attività di u dito.

Scopu diAapplicazione

Aduprà cù un ossimetru o un monitor per cullà a saturazione di l'ossigenu è a freccia di u pulsu.

Sensore SpO2 di silicone soffice

Sensore SpO2 di silicone soffice

PruduttuVantage

★ U casing di fronte hè furnutu cù una struttura di bloccu di luce, chì pò riduce in modu efficace a luce esterna chì entra in u sensoru, i dati di surviglianza sò più precisi;

★ U disignu di a struttura cuncave-convex di a manica di u dito per evitari di mette a manica di u dito per alluntanà a pusizione;

★ A manica di u dito hè un disignu di struttura "longu in cima è in fondu corta", riduce a pressione nantu à i vini arteriali, evita affettà u gradu di perfusione, è hè più còmode d'utilizà.

Scopu diAapplicazione

Aduprà cù u monitor per cullà a saturazione di l'ossigenu è a freccia di u pulsu.

* Disclaimer: Tutti i marchi registrati, i nomi di i prudutti, i mudelli, etc. affissati in u cuntenutu di sopra sò di proprietà di i titulari originali o di i pruduttori originali.Questu articulu hè solu usatu per illustrà a cumpatibilità di i prudutti di Medlinket, senza altre intenzioni!Tutte l'infurmazioni sopra sò solu per riferimentu, è ùn deve micca esse usatu cum'è una guida di travagliu per l'istituzioni mediche o unità ligati, altrimenti, ogni cunsiquenza ùn hà nunda di fà cù a nostra cumpagnia.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021