Perchè u dipartimentu di anestesiologia usa un sensoru spo2 dispunibile per monitorizà SpO2

Sapemu chì u sensoru spo2 include sensori spo2 dispunibuli è sensori spo2 reutilizabili.I sensori spo2 dispunibuli sò principalmente applicabili à u dipartimentu di anestesia, a sala operatoria è l'UCI;Reusable spo2 sensor hè principarmenti appiecà à ICU, dipartimentu emergenza, dipartimentu ambulatoriu, cura di a casa, etc.. Chì sò i ducumenti impurtanti (basi), argumenti è accademicu per sustene chì u dipartimentu di anestesiologia deve aduprà u sensoru spo2 dispunibile per monitorà SpO2 umanu?

Sicondu i seguenti ducumenti autoritarii, u monitoraghju SpO2 hè un standard generale, è hè ancu necessariu per u dipartimentu d'anesthesia di utilizà un sensor spo2 dispunibile.

Società Americana di Anestesiologi, ASA;Società britannica è irlandese di anestesiologi, aagbi;Cummissione Europea per l'anestesiologia, EBA;Hong Kong Società di anestesiologi, HKCA;Associazione Internaziunale di Anestesiologi, IFNA;L'urganizazione mundiale di a Salute è a Federazione Mondiale di l'associazioni di anestesiologi, who-wfsa;Documentu di ramu di Anestesiologia di l'Associazione Medica Cinese: linee guida per u monitoraghju di l'anestesia clinica (2017), indicatori di cuntrollu di qualità medica di Specialità Anestesiologica (Revisioned and trial on July 2, 2020).

A sonda di saturazione di l'ossigenu di u sangue hè un indice di surviglianza cuntinuu non invasivu, rapidu, sicuru è affidabile, chì hè statu ricunnisciutu da l'esperti clinichi;a precisione di u monitoraghju pò furnisce una basa operativa rapida, diretta è efficace per u cumpurtamentu clinicu di i medichi.

Sensore spo2 di Medlinket

Vantaghji di u sensoru spo2 dispunibile Medlinket:

Pulizia è igiene: i prudutti dispunibuli sò pruduciuti è imballati in a stanza pulita per riduce l'infezzione è i fattori di infezzione croce;

Interferenza anti-shake: hà una forte aderenza è interferenza anti-muvimentu, chì hè più adattata per i pazienti attivi;

Bona cumpatibilità: Medlinket hà una tecnulugia d'adattazione forte in l'industria è pò esse cumpatibile cù tutti i mudelli di monitoraghju mainstream;

Alta precisione: hè stata evaluata da u laboratoriu clinicu di i Stati Uniti, l'Hospital Affiliatu di l'Università Sun Yat sen è l'Hospital di u Populu di u Guangdon sittintriunali.

Ampia gamma di misurazione: hè verificatu chì pò esse misurata in u culore di a pelle nera, u culore di a pelle bianca, u novu natu, l'anziani, u dito di a coda è u pollice;

Prestazione di perfusione debule: cumminata cù mudelli mainstream, pò ancu esse misurata cù precisione quandu PI (indice di perfusione) hè 0,3.

Prestazione d'altu costu: Medlinket hè un fabricatore medicale per 17 anni, una fabbrica di agenti di grandi marche internaziunali, qualità internaziunale è prezzu competitivu.

Sensore spo2 di Medlinket

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 20-10-2021