Bassu SpO2, avete trovu u mutivu daretu à questu?

SpO2 hè unu di l'indicatori impurtanti di a salute fisica.A SpO2 di una persona sana normale deve esse guardata trà 95% -100%.S'ellu hè più bassu di 90%, hè intrutu in a gamma di l'ipoxia, è una volta hè più bassu di u 80%% Hè l'ipoxia severa, chì pò causà grandi danni à u corpu è mette in periculu a vita.

SpO2 hè un parametru fisiulogicu impurtante chì riflette e funzioni respiratorii è circulatori.Sicondu statistiche incomplete, a maiò parte di i motivi per a cunsultazione d'urgenza di u dipartimentu respiratoriu in i dipartimenti pertinenti di l'uspidale sò ligati à SpO2.Tutti sapemu chì a bassa SpO2 hè inseparabile da u dipartimentu respiratorju, ma micca tutte e diminuite in SpO2 sò causati da e malatie respiratorie.

Chì sò i mutivi di a bassa SpO2?

1. Sia a prissioni parziale di l'ossigenu inalatu hè troppu bassu.Quandu u cuntenutu di l'ossigenu di u gasu inalatu hè insufficiente, pò causà una diminuzione di SpO2.Sicondu a storia medica, u paziente deve esse dumandatu s'ellu hè mai statu à altitudine altitudine sopra à 3000m, volendu à alta altitudine, risurrezzione dopu à immersione, è mine mal ventilate.

2. S'ellu ci hè obstruction airflow.Hè necessariu di cunsiderà s'ellu ci hè ipoventilazione obstructiva causata da e malatie cum'è l'asma è a COPD, a caduta di a basa di a lingua, è l'obstruczione di e secrezioni di corpu straneri in i tratti respiratorii.

3. S'ellu ci hè disfunzioni di ventilazione.Pensate chì u paci hà una pneumonia severa, tuberculosis severa, fibrosi pulmonaria diffusa, edema pulmonariu, embolismu pulmonaria è altre malatie chì affettanu a funzione di ventilazione.

4. Chì hè a qualità è a quantità di Hb chì trasporta l’ossigenu in u sangue ?L'apparizione di sustanzi anormali, cum'è l'avvelenamentu di CO, l'avvelenamentu di nitriti, è un grande aumentu di l'emoglobina anormali, ùn solu afecta seriamente u trasportu di l'ossigenu in u sangue, ma ancu affetta seriamente a liberazione di l'ossigenu.

5. Sia chì u paci hà una pressione osmotica colloidale propria è u voluminu di sangue.A pressione osmotica colloidale propria è u voluminu di sangue suffirenziu sò unu di i fatturi chjave per mantene a saturazione di l'ossigenu normale.

6. Chì ghjè a pruduzzione cardiaca di u paci ?Per mantene a liberazione normale di l'ossigenu di l'urganu, duverebbe esse abbastanza produzzione cardiaca per sustene.

7. Microcirculation di tissuti è organi.A capacità di mantene l'ossigenu propiu hè ancu ligata à u metabolismu di u corpu.Quandu u metabolismu di u corpu hè troppu grande, u cuntenutu di l'ossigenu di u sangue venoso serà significativamente ridutta.Dopu chì u sangue venoso passa per a circulazione pulmonaria shunted, pruvucarà ipoxia più severa.

8. L'utilizazione di l'ossigenu in i tessuti circundante.I celluli di tissuti ponu solu aduprà l'ossigenu in u statu liberu, è l'ossigenu cumminatu cù Hb pò esse usatu solu da u tissutu quandu hè liberatu.I cambiamenti in u pH, 2,3-DPG, etc. affettanu a dissociazione di l'ossigenu da Hb.

9. A forza di u pulsu.SpO2 hè misurata basatu annantu à u cambiamentu di l'assorbanza prodotta da a pulsazione arteriale, cusì u dispusitivu di sustituzione deve esse piazzatu in un locu cù sangue pulsating.Qualchese fattori chì debilitanu u flussu di sangue pulsatile, cum'è l'eccitazione di u friddu, l'eccitazione di i nervi simpatici, i pazienti cù diabete è arteriosclerosi, riduceranu a prestazione di misurazione di l'instrumentu.SpO2 ùn pò esse rilevatu in i malati cù bypass cardiopulmonary è arrestu cardiacu.

10. L'ultimu, dopu à escludiri tutti i fattori supra, ùn vi scurdate chì u SpO2 pò esse diminuite per via di u malfunction di l'instrumentu.

L'oximetru hè un strumentu cumuni per u monitoraghju SpO2.Pò riflette rapidamente a SpO2 di u corpu di u paziente, capisce a funzione SpO2 di u corpu, detectà l'ipoxemia u più prestu pussibule, è migliurà a sicurità di u paziente.L'ossimetru portatile Temp-pluse di Medlinket in casa pò misurà in modu efficace è rapidu u nivellu di lily SpO2.Dopu anni di ricerca cuntinuu, a so precisione di misurazione hè stata cuntrullata à 2%, chì ponu ottene una misurazione precisa di SpO2, temperatura è impulsu, chì ponu risponde à i bisogni prufessiunali.Necessità di misurazione.

Oximeter Temp-pluse

Vantaggi di l'ossimetru Temp-pluse di Medlinket:

1. Un sensoru di temperatura esterna pò esse usatu per misurà è registrà in modu continuu a temperatura di u corpu

2. Pò esse cunnessu à un sensor SpO2 esternu per adattà à diversi pazienti è ottene una misurazione cuntinua.

3. Record pulse rate è SpO2

4. Pudete stabilisce SpO2, freccia di u pulsu, limiti supiriuri è bassu di a temperatura di u corpu, è promptatu sopra limitu

5. A visualizazione pò esse cambiata, l'interfaccia di forma d'onda è l'algoritmu di patente di l'interfaccia di grande caratteru pò esse sceltu, è pò esse misuratu accuratamente sottu perfusione debule è jitter.Havi una funzione di portu seriale, chì hè convenientu per l'integrazione di u sistema.

6. Display OLED, ùn importa micca ghjornu o notte, pò vede chjaramente

7. Low putenza è longa vita batterie, low cost di usu

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021