L'equipaggiu di monitoraghju di i segni fisichi di Medlinket hè un "bonu aiutu" per a prevenzione scientifica è efficiente di l'epidemie

Attualmente, a situazione epidemica in Cina è in u mondu face sempre una situazione severa.Cù l'arrivu di a quinta onda di a nova epidemia di a corona in Hong Kong, a Cummissione Naziunale di Salute è l'Uffiziu Naziunale di Prevenzione è Prevenzione di Malattie li attribuisce una grande impurtanza, prestanu assai attenzione è sustenenu pienamente u guvernu di Hong Kong per risponde in modu efficace à l'epidemie è frenà l'epidemie u più prestu pussibule.Spargi a situazione è cumbatte a dura battaglia di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie.

Per vince a guerra di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie senza fumu di polvera, rinfurzà a custruzzione di barriere di sicurezza per a salute di e persone.Frà elli, l'alberghi di isolamentu è l'ospedali improvvisati sò e fortezze di sicurezza per bluccà a diffusione di l'epidemie, a prima linea di a prevenzione epidemica è a prevenzione epidemica cumuna, è u campu di battaglia principale per a non-proliferazione interna.

stanza d'isulamentu

U persunale stazionatu in l'hotel d'isolamentu, per assicurà a gestione ordinata di l'hotel d'isolamentu è a prevenzione è u cuntrollu in u locu, aderiscenu à u so travagliu 24 ore à ghjornu, è aduprate azioni pratiche per pintà un ritrattu vivu di anti-epidemie.

In ogni casu, u travagliu di l'hotel d'isolamentu hè assai più arduu di ciò chì pensavamu, è hè necessariu di coordinà u persunale in u puntu di isolamentu, furnisce un supportu materiale, è supervise è inspeccionà u travagliu.Trà elli, hè un compitu assai impurtante di monitorà regularmente a temperatura di u corpu è a SpO2 di u persunale in quarantena.U persunale hà bisognu di eseguisce campionamentu è monitoraghju da porta à porta, chì ùn hà micca solu una carica di travagliu pesante, ma hà ancu u risicu di infezzione croce.

hotel d'isolazione

Sicondu e fonti pertinenti, durante u prucessu di registrazione di l'infurmazioni di u persunale in quarantena, a scrittura di l'infurmazioni di l'osservatori hè stata sterilizzata è sparita, chì ùn solu ùn porta grandi difficultà à u travagliu di l'ispettori, ma ancu affetta l'infurmazioni ripetuti. cullizzioni.L'emozioni di l'osservatori anu purtatu un pesu pesante à a lotta contru "l'epidemie".

hotel d'isolazione

Per risponde à i bisogni di u monitoraghju di ogni ghjornu in l'alberghi isolati, l'equipaggiu di monitoraghju remotu intelligente lanciatu da Medlinket hà un ossimetru di temperatura è un termometru di l'orechja infrared.Hà a so propria funzione Bluetooth è hè faciule d'operare.aiutu.

U persunale di quarantena hà solu bisognu di automisura in a stanza di isolamentu per trasmette i dati à u telefuninu di l'infermiera, chì riduce a carica di travagliu di i travagliadori di prevenzione di l'epidemie è addiu à u pesante fardelu di registrà a manu i dati di monitoraghju di ogni persunale di quarantena.

Stu dispusitivu intelligente surviglianza luntani hè assai viloci è còmuda.Puderà misurà a temperatura di u canali di l'orechja è a SpO2 di i diti cù una sola chjave.Hè chjuca è ligera, faciule da portà, è pò misurà a temperatura è SpO2 in ogni mumentu, in ogni locu.

Medlinket temp-pulse oxymeter

Temp-pluse Oximeter

Caratteristiche di u produttu:

1. Algoritmu patentatu, misurazione precisa in casu di perfusione debule è jitter

2. Display di cristalli liquidi di dui culori OLED, ùn importa micca ghjornu o notte, pò esse chjaramente affissatu

3. L'interfaccia di visualizazione pò esse cambiata, affissata in quattru direzzione, è cambiata trà schermi horizontale è verticale, chì hè cunvenutu per ellu stessu o per l'altri per misurà è vede.

4. Misurazione multi-parametru per rializà cinque funzioni di deteczione di a salute: cum'è l'ossigenu di sangue (SPO2), u pulsu (PR), a temperatura (Temp), a perfusione debule (PI) è a pletismografia PPG.

5. Trasmissioni di dati Bluetooth, docking with Meixin Nurse APP, arregistramentu è spartera in tempu reale per vede più dati di monitoraghju.

Termometru di l'orechja Medlinket

Termometru di l'orechja

Caratteristiche di u produttu:

1. A sonda hè più chjuca è pò esse facilmente postu in u canali di l'arechja

2. A temperatura di l'arechja pò riflette megliu a temperatura di u core

3. Modu di misurazione multi-temperature: a temperatura di l'arechja, l'ambiente, u modu di a temperatura di l'ughjettu

4. Avvisu di luce di trè culori

5. U cunsumu d'energia ultra-bassu, standby ultra-longu

6. Trasmissioni di dati Bluetooth, docking with Meixin Nurse APP, registrazione è spartera in tempu reale per vede più dati di monitoraghju.

Per cumbatte a dura battaglia di a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, u termometru è l'ossimetru infrared Medlinket sò scelti cum'è forze di prevenzione è cuntrollu scientificu è efficaci.Fate a prevenzione di l'epidemie di l'alberghi in quarantena più sicura, assicurata è senza preoccupazioni, è rializeghja facilmente a salute di ogni ghjornu è u monitoraghju di a prevenzione di l'epidemie!

(* Un'altra serie di termometri infrarossi, ossimetri, elettrocardiografi è sfigmomanometri ponu esse aduprati in hotel d'isolazione, sala di malatie infettive di l'ospitale, sala di radiazione è altre applicazioni. Per più dettagli, cuntattateci ~)

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Mar-10-2022