Cerchi un monitoraghju di prufundità di anestesia curretta?I sensori EEG dispunibuli Non-invasivi anu ancu esse più utili ~

A chjave per l'anestesia è l'ICU hè u monitoraghju di a prufundità di l'anestesia.Cumu pudemu ottene u monitoraghju di a prufundità di l'anestesia adattatu?In più di a necessità di un anestesiologu espertu, un monitor di prufundità anestesiologu è u sensoru EEG non invasivu dispunibile utilizatu cù u monitor di anestesia deve ancu esse più putente.

Sensori EEG non invasivi usa e getta

Sensori EEG non invasivi usa e getta

Sapemu chì a prufundità di l'anesthesia hè u gradu à quale u corpu hè impeditu da a cumminazzioni di l'anesthesia è l'estimulazione in u corpu.Quandu l'intensità di l'anesthesia è a stimulazione aumenta è diminuite, a prufundità di l'anesthesia cambia in modu currispundente.

U monitoraghju di a prufundità di l'anestesia hè sempre stata una preoccupazione di l'anestesiologi.Troppu superficiale o troppu prufonda pruvucarà dannu fisicu o mentale à i pazienti.Mantene una prufundità adatta di l'anesthesia hè impurtante per assicurà a sicurità di i pazienti è furnisce boni cundizioni chirurgichi.

Hè informatu chì BIS hà una bona correlazione cù a cuncentrazione di a maiò parte di e droghe anestetiche, cusì per a guida di a dosa intraoperatoria di droga anestèsica, l'usu di u monitoraghju BIS, secondu i risultati di u monitoraghju per guidà l'usu di droghe anestetiche, chì pò mantene megliu. a prufundità di anesthesia è ghjucà un bonu effettu anesthesia.

Cù u sviluppu di a tecnulugia di monitoraghju EEG in l'ultimi anni, BIS (bispectralindex) hè diventatu un metudu ricunnisciutu per un megliu monitoraghju di u statutu è i cambiamenti di a funzione di a corteccia cerebrale, è pò esse usatu cum'è un metudu di monitoraghju di a prufundità di anestesia cumuni è affidabile in a pratica clinica.

Sensore EEG non invasivo a gettare

À propositu di BIS

BIS hè un valore statisticu derivatu da un registru EEG à doppia frequenza di l'output di diverse droghe anestetiche in una grande mostra.Sta dati hè stata ottenuta principarmenti da una grande mostra di sughjetti chì anu ricivutu droghe anesthesia dual infused with dual-frequency EEG records, è u statu di cuscenza, u livellu di sedazione, è tutti l'EEG arregistrati custituiscenu una basa di dati.Allora, basatu annantu à u spettru di freccia di l'elettroencefalogramma (EEG) è u spettru di putenza, hè aghjuntu u nùmeru di misura d'infurmazioni miste ottenute da l'analisi non lineari di fasi è armoniche.

BIS hè l'unicu indice di monitoraghju di sedazione di l'anestesia appruvatu da a FDA di i Stati Uniti, chì pò monitorà u statutu di a funzione corticale cerebrale è cambia megliu, hà una certa sensibilità per predichendu u muvimentu di u corpu, a cuscenza intraoperatoria, è a perdita è a ricuperazione di a cuscenza, è pò riduce l'anestesia. un metudu più precisu di ghjudicà u livellu di sedazione è di monitorà a prufundità di l'anesthesia per EEG.

Indice de surveillance BIS

valore BIS 100, statu svegliu;Valore BIS 0, senza attività EEG (inibizione di corteccia cerebrale), (inibizione di corteccia cerebrale).U valore BIS hè generalmente cunsideratu cum'è normale trà 85 è 100. 65 ~ 85 sò sedattivi;40 ~ 65 sò anestesia.<40 Puderà presentà a suppressione di scoppiu.

Per monitorà a prufundità precisa è adatta di l'anesthesia in i mumenti critichi, u sensore eeg non invasivu dispunibile utilizatu cù u monitoraghju di a prufundità di l'anesthesia deve ancu esse utile, perchè u numeru di indicatori in ogni statu pò esse affissatu accuratamente.

Shenzhen Med-link Electronics Tech Co., Ltd (in seguitu chjamatu Med-linket) hà 15 anni di sperienza di ricerca in assemblei di cavi medichi.Dopu anni di verificazione clinica, avemu sviluppatu indipindente un sensore EEG non invasivu dispunibile, chì hè cumpatibile cù monitori di prufundità di anestesia di marca cù moduli BIS cum'è Mindray è Philips.A misurazione hè sensibile, u valore hè precisu, è a capacità anti-interferenza hè forte.Aiuta à l'anestesiologu per monitorà strettamente u paziente inconsciente è dà e misure di cuntrollu è trattamentu currispundenti in tempu secondu a situazione di surviglianza.

Sensore EEG non invasivo a gettare

Sensori EEG non invasivi usa e getta 

U sensore EEG non invasivu di Med-linket usa cola conduttiva impurtata, bassa impedenza è bona viscosità;hà passatu a certificazione naziunale di registrazione di i dispositi medichi;A prova di biocompatibilità superata, senza citotossicità, irritazione di a pelle è reazioni allergii, pò esse usata in modu sicuru.Hè statu ricunnisciutu è favuritu da anestesiologi prufessiunali in casa è à l'esteru.Hè stallatu cù successu in istituzioni mediche autoritarie straniere è parechji ospedali domestici famosi per aiutà l'anestesia è a terapia intensiva di l'UCI cuntrollà accuratamente a prufundità di l'indicatori di anestesia.

Sensore EEG non invasivo a gettare

Sceglite Med-linket sensor EEG non-invasive, identificà Med-linket qualità prufessiunale, 15 anni di cultivazioni intensivi, terra-terra, cù cumpunenti di cable medicale costu-efficace, aiutanu marchi naziunali sfondate.

* Dichjarazione: Tutti i marchi registrati, nomi, mudelli, etc. affissati in u cuntenutu sopra sò di u pruprietariu originale o di u fabricatore originale.Questu articulu hè solu usatu per illustrà a cumpatibilità di i prudutti Med-Linket.Ùn ci hè altru intenzione !Tuttu ciò chì sopra.L'infurmazione hè solu per riferimentu, è ùn deve micca esse aduprata cum'è guida per u travagliu di l'istituzioni mediche o unità relative.Altrimenti, ogni cunsiquenza causata da sta cumpagnia ùn hà nunda di fà cù sta cumpagnia.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: Dec-06-2019