Circate un monitoru currettu di a prufundità di anestesia? I sensori EEG non invasivi dispunibuli anu ancu esse più utili ~

A chjave per l'anestesia è l'UCI hè u monitoru di a profondità di l'anestesia. Cumu pudemu ottene un monitoru adattatu di a profondità di anestesia? In più di a necessità di un anestesiologu sperimentatu, un monitoru di prufundità anestesista è u sensore EEG monousu non invasivu adupratu cù u monitor di anestesia deve esse ancu più putente.

Sensori EEG non invasivi dispunibili

Sensori EEG non invasivi dispunibili 

Sapemu chì a prufundità di l'anestesia hè u gradu in cui u corpu hè inibitu da a cumbinazione di anestesia è stimolazione nantu à u corpu. Quandu l'intensità di l'anestesia è a stimolazione aumenta è diminuisce, a profondità di l'anestesia cambia in modu currispundente.

U monitoru di a prufundità di l'anestesia hè sempre statu un prublema di l'anestesisti. Troppu pocu prufondu o troppu prufondu causerà danni fisichi o mentali à i pazienti. U mantenimentu di una prufundità adatta di anestesia hè impurtante per assicurà a sicurezza di u paziente è furnisce boni condizioni chirurgiche.

Hè segnalatu chì BIS hà una bona correlazione cù a concentrazione di a maggior parte di droghe anestetiche, dunque per a guida di u dosaggio di droghe anestetiche intraoperatorie, l'usu di u monitoru BIS, secondu i risultati di u monitoru per guidà l'usu di droghe anestetiche, chì ponu mantene megliu a prufundità di l'anestesia è ghjucà un bon effettu anesteticu.

Cù u sviluppu di a tecnulugia di surviglianza EEG in l'ultimi anni, BIS (bispectralindex) hè diventatu un metudu ricunnisciutu per un megliu monitoru di u statu di a funzione di a corteccia cerebrale è di i cambiamenti, è pò esse adupratu cum'è un metudu cumunu è affidabile di monitorizazione di a profondità di l'anestesia in a pratica clinica.

Sensore EEG non invasivu monousu

À propositu di BIS

U BIS hè un valore statisticu derivatu da un registru EEG à doppia frequenza di l'uscita di diverse droghe anestetiche in un grande campione. Questi dati sò stati ottenuti principalmente da un grande campione di sughjetti chì ricevevanu droghe anestesiche duali infuse cù registri EEG à doppia frequenza, è u statu di cuscenza, u livellu di sedazione, è tutti l'EEG registrati custituiscenu una basa di dati. Dopu, basatu annantu à u spettru di frequenza elettroencefalogramma (EEG) è u spettru di putenza, si aghjusta u numeru di informazioni miste adattate ottenute da analisi non lineari di fase è armoniche.

U BIS hè l'unicu indice di surviglianza di a sedazione di l'anestesia appruvatu da a FDA di i Stati Uniti, chì pò monitorà u statu di a funzione corticale cerebrale è cambia megliu, hà certa sensibilità per prevede u muvimentu di u corpu, a cuscenza intraoperatoria, è a perdita è u recuperu di a cuscenza, è pò riduce droghe anestetiche un metudu più precisu per ghjudicà u livellu di sedazione è monitorà a prufundità di l'anestesia da EEG.

Indice di surviglianza BIS

Valore BIS 100, statu svegliu; Valore BIS 0, nisuna attività EEG (inibizione di a corteccia cerebrale), (inibizione di a corteccia cerebrale). U valore BIS hè generalmente cunsideratu cum'è nurmale trà 85 è 100. 65 ~ 85 sò sedativi; 40 ~ 65 sò anestesia. <40 Pò prisentà a suppressione di scoppiu.

Per monitorizà a profondità precisa è adatta di anestesia in i momenti critichi, u sensore eeg monousu non invasivu adupratu cù u monitoru di a profondità di l'anestesia deve esse ancu utile, affinchì u numeru di indicatori in ogni statu pò esse visualizatu cun precisione.

Shenzhen Med-link Electronics Tech Co., Ltd (in seguitu chjamatu Med-linket) hà 15 anni di esperienza di ricerca in assemblei di cavi medichi. Dopu à anni di verificazione clinica, avemu sviluppatu indipindente un sensore EEG monousu micca invasivu, chì hè cumpatibile cù i monitor di prufundità di anestesia di marca cù moduli BIS cum'è Mindray è Philips. A misura hè sensibile, u valore hè precisu, è a capacità anti-interferenza hè forte. Aiuta l'anestesista à seguità attentamente u paziente inconsciente è dà misure di cuntrollu è di trattamentu currispundenti in tempu secondu a situazione di surviglianza.

Sensore EEG non invasivu monousu

Sensori EEG non invasivi dispunibili 

Med-linket's disposable non-invasive EEG sensor uses imported conductive glue, low impedance and good viscosity; it has passed national medical device registration certification; passed biocompatibility testing, no cytotoxicity, skin irritation and allergic reactions, it can be used safely . It has been recognized and favored by professional anesthesiologists at home and abroad. It has successfully settled in foreign authoritative medical institutions and several well-known domestic hospitals to help anesthesia and ICU intensive care accurately monitor the depth of anesthesia indicators.

Sensore EEG non invasivu monousu

Sceglite u sensore EEG non invasivu Med-linket, identificate a qualità prufessiunale Med-linket, 15 anni di coltivazione intensiva, in terra, cun cumpunenti di cavu medicu economicu, aiutanu e marche naziunale à francà.

* Dichjarazione: Tutti i marchi registrati, nomi, mudelli, ecc. Questu articulu hè adupratu solu per illustrà a cumpatibilità di i prudutti Med-Linket. Ùn ci hè altra intenzione! Tuttu u sopra. l'infurmazioni sò solu per riferimentu, è ùn devenu micca esse usate cum'è guida per u travagliu di l'istituzioni mediche o di unità cunnesse. Altrimenti, qualsiasi cunsequenze causate da sta sucietà ùn anu nunda à chì vede cù sta sucietà.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di posta: Dic-06-2019