1. Attualmente, quandu si usa una larga gamma di metudi d'infusione clinica è di trasfusione di sangue, i sacchetti d'infusione sò tutti suspesi, basendu si nantu à a gravità per infundere i pazienti o u sangue. Stu metudu hè limitatu da e cundizioni di fluidu o di trasfusione di sangue, è hà certe limitazioni. In situazioni d'emergenza induve ùn ci hè micca supportu appesu in u campu o in muvimentu, quandu i pazienti anu bisognu d'infusione o di trasfusione di sangue secondu a so cundizione, spessu accade: i sacchetti d'infusione tradiziunali è i sacchetti di trasfusione di sangue ùn ponu esse pressurizati automaticamente per ottene una infusione rapida è una trasfusione di sangue, chì spessu devenu esse spremuti manualmente. Ci vole tempu è hè laboriosu, è a velocità di gocciolamentu di u liquidu hè instabile, è u fenomenu di u scorrimentu di l'agulla hè propensu à accade, ciò chì aumenta assai u dolore di i pazienti è l'intensità di u travagliu di u persunale medicu.
2. A sacca di perfusione pressurizzata esistente hè aduprata ripetutamente, ciò chì pò causà qualchì prublema durante l'usu:
2.1. Hè difficiule di pulisce è disinfettà accuratamente a sacca pressurizzata per infusione dopu ch'ella sia stata contaminata da sangue o medicina liquida.
2.2. A sacca pressurizzata per infusione esistente hà un costu di pruduzzione elevatu. S'ella hè aduprata una volta è ghjittata, ùn solu hà costi medichi elevati, ma provoca ancu una maggiore inquinazione ambientale è sprechi.
3. A sacchetta pressurizzata per infusione sviluppata da Medlinket pò risolve i prublemi sopra menzionati, è hè pratica da aduprà, sicura è affidabile. Hè largamente aduprata in l'uspidali, i campi di battaglia, u campu è altre occasioni, è hè un pruduttu necessariu per i dipartimenti d'emergenza, e sale operatorie, l'anestesia, a terapia intensiva è altri dipartimenti clinichi.