La sonde de température à usage unique de Medlinket répond aux besoins de surveillance de la température cliniquement précise

A temperatura hè una quantità fisica chì spressione u gradu di calore è friddu di un oggettu.Da un puntu di vista microscòpicu, hè u gradu di muvimentu termale viulente di e molécule di l'ughjettu;è a temperatura pò esse misurata solu in modu indirettu attraversu certe caratteristiche di l'ughjettu chì cambianu cù a temperatura.In a misura clinica, cum'è sala d'urgenza, sala operatoria, ICU, NICU, PACU, dipartimenti chì anu bisognu di misurà continuamente a temperatura di u corpu, i sondi di temperatura sò spessu usati per monitorà a temperatura di u corpu.

Chì ghjè a diffarenza trà a temperatura di a superficia di u corpu è a temperatura di a cavità di u corpu?Chì ghjè a diffarenza trà a misurazione di a temperatura

Ci hè duie forme di misurazione di a temperatura, una hè a misurazione di a temperatura di a superficia di u corpu è a misura di a temperatura di a cavità di u corpu.A temperatura di a superficia di u corpu si riferisce à a temperatura di a superficia di u corpu, cumpresa a pelle, u tissutu subcutaneous è i musculi;è a temperatura di u corpu hè a temperatura in u corpu umanu, generalmente rapprisintata da a temperatura di u corpu di a bocca, u rectum è l'ascella.Questi dui metudi di misurazione utilizanu diversi strumenti di misurazione, è i valori di temperatura misurati sò ancu diffirenti.A temperatura orale di una persona normale hè di circa 36,3 ℃ ~ 37,2 ℃, a temperatura axillary hè 0,3 ℃ ~ 0,6 ℃ più bassa di a temperatura orale, è a temperatura rectale (chjamata ancu temperatura rectale) hè 0,3 ℃ ~ 0,5 ℃ più altu ch'è l'orale. temperatura.

A temperatura hè spessu affettata da l'ambiente, chì porta à una misurazione imprecisa.Per risponde à i bisogni di una misurazione clinica precisa, Medlinket hà cuncepitu sonde di temperatura di a superficia di a pelle è sonde esofagiche / rettale, cù termistori d'alta precisione, cù una precisione di±0.1.Questa sonda di temperatura dispunibile pò esse aduprata per un solu paziente senza risicu di infezzione incruciata, è furnisce una bona guaranzia di sicurezza per i pazienti in altu risicu durante l'operazione.À u listessu tempu, MA sonda di temperatura di edlinket hà una varietà di cavi adattatori, chì sò cumpatibili cù diversi monitori mainstream.

A confortable sonda di temperatura di a superficia di a pelle di Medlinket realiza una misurazione precisa:

sonda di temperatura usata

1. Una bona prutezzione d'insulazione impedisce u risicu di scossa elettrica è hè più sicura;impedisce chì u liquidu scorri in a cunnessione per assicurà a lettura curretta;

2. Disegnu anti-interferenza di a sonda di temperatura, l'estremità di a sonda hè distribuita cù stickers riflettenti radianti, mentre chì fissa a pusizione di sticking, pò ancu isolà in modu efficace a temperatura ambientale è l'interferenza di luce radiante, assicurendu dati di monitoraghju di a temperatura di u corpu più accurati.

3. U patch ùn cuntene lattice.A scuma viscosa chì hà passatu l'evaluazione di biocompatibilità pò riparà a pusizione di misurazione di a temperatura, hè cunfortu di portà è ùn hà micca irritazione di a pelle.

4. Pò esse usatu cù una incubatrice neonatale per risponde à i requisiti di sicurezza neonatale è altu indice d'igiene.

Les sondes de température non invasives de l'œsophage/rectale de Medlinket mesurent de manière précise et rapide la température corporelle :

sonda di temperatura usata

1. U disignu sleek è lisu à a cima rende più liscia per inserisce è sguassà.

2. Ci hè un valore di scala ogni 5cm, è a marca hè chjara, chì hè faciule per identificà a prufundità di inserimentu.

3. Casing PVC medicale, disponibile in biancu è turchinu, cù superficia liscia è waterproof, più faciuli à mette in u corpu dopu à esse bagnata.

4. Pruvisione precisa è rapida di dati di temperatura di u corpu cuntinuu: U disignu cumplettamente chjusu di a sonda impedisce chì u liquidu scorri in a cunnessione, assicurendu una lettura precisa, è conduce à u staffu medico per osservà è arregistrà è fà ghjudizii precisi nantu à i pazienti.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021