U novu rapportu di ricerca detalla u mercatu di l'elettrodi cardiaci cun un CAGR globale di 4,5% à u 2028 3M, VectraCor, ADInstruments

L'elettrodi cardiaci (picculi platti di plastica chì si attaccanu à a pelle) sò posti in locu specifichi nantu à u pettu, i braccia è i gammi.L'elettrodi sò cablati à un elettrocardiografu per misurà, interpretà è stampà l'attività elettrica di u core.Hè tandu utilizatu per diagnosticà avvenimenti cardiovascular cum'è attaccu di cori, fallimentu di cori, endocarditis, arritmia, etc. Questi elettrodi detectanu i picculi cambiamenti elettrici risultanti da a repolarizazione miocardiale dopu a depolarizazione di u musculu di u cori durante ogni ciculu cardiac.
Richiede una copia di mostra gratuitu cù l'ultime insights @ https://www.coherentmarketinsights.com/insight/request-sample/4618
L'elettrodi cardiaci sò usati in cungiunzione cù sistemi di surviglianza per u diagnosticu è u monitoraghju cuntinuu di i malati cù malatie cardiovascular.Dunque, cù a prevalenza crescente di e malatie cardiovascular, a dumanda glubale per l'elettrodi cardiaci hè ancu crescente rapidamente.
I principali attori in u mercatu globale di elettrodi cardiaci sò VectraCor Inc., Ambu A/S, Medico Electrodes International Ltd., ADInstruments Pty Ltd., Asahi Kasei Corporation, 3M, Nikomed USA Inc., Cardinal Health, CONMED Corporation, Generic Electric Co. . ., DCC Plc., Leonhard Lang USA, Inc., Bio-Protech Inc., Nissha Co.Ltd., Koninklijke Philips NV è Diagramm Halbach GmbH & Co. Ltd., Koninklijke Philips NV è Diagramm Halbach GmbH & Co.KG è altri.
L'aumentu di a prevalenza di e malatie cardiovascular in u mondu hè previstu di guidà a crescita di u mercatu di l'elettrodi cardiaci durante u periodu di previsione.Per esempiu, secondu l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS), a malatia cardiovascular (CVD) hè a causa principale di morte in u mondu, cù circa 17,9 milioni di persone chì murenu da malatie cardiovascular in 2019.
Inoltre, a crescente dumanda di elettrodi dispunibuli, l'espansione di l'attività di ricerca è sviluppu, l'avanzati in l'elettrodi di cardiologia, è a sensibilizazione aumentata di i benefici assuciati à l'usu di l'elettrodi di cardiologia sò alcuni di i fatturi chì sò previsti per guidà a crescita di u mercatu. .elettrodi per a cardiologia.Per esempiu, in settembre 2021, Bittium hà allargatu u so portafoglio di elettrodi ECG di nova generazione introducendu novi elettrodi.I novi elettrodi di sovrapposizione Bittium OmegaSnap sò cuncepiti cun un focusu particulare in l'usabilità, chì permettenu misure ECG cuntinui per 7 ghjorni in una manera amichevule per i pazienti senza a necessità di cambià l'elettrodu.Essendu dispunibuli, ponu esse misurati in modu sicuru in una manera assai igienica, in particulare durante l'epidemie.
Richiede una brochure PDF cù l'ultime informazioni @ https://www.coherentmarketinsights.com/insight/request-pdf/4618
U focu di COVID-19 hà avutu un impattu maiò in tutta a catena di furnimentu di a salute.Tuttavia, a dumanda mundiale di elettrodi cardiaci hè prevista per aumentà durante a pandemia.Questu hè dovutu à a crescente dumanda di strumenti di diagnostichi cum'è l'elettrodi ECG per diagnosticà è trattà e malatie cardiache in i pazienti COVID-19.E persone cun malatie cardiache sò in più risicu di COVID-19 severu (coronavirus).Questu, à u turnu, hè previstu di avè un impattu pusitivu nantu à a crescita di u mercatu.
U mercatu di l'elettrodi cardiaci hè previstu di registrà un CAGR di 4.5% durante u periodu di previsione per via di u crescente sviluppu / introduzione di novi elettrodi.Per esempiu, in u ghjugnu 2020, NTT Research hà annunziatu chì u so Laboratoriu per a Salute è l'Informatica Medica (MEI) avia firmatu un accordu di ricerca di cullaburazione cù l'Università Tecnica di Monaco (TUM) per sviluppà elettrodi 3D deformabili è implantabili.
Trà e regioni, u mercatu di l'elettrodi cardiaci in l'America di u Nordu, l'Europa è l'Asia Pacificu hè previstu per esse forte per l'alta incidenza di malatie cardiovascular, a crescente dumanda di elettrodi dispunibuli, una sensibilizazione aumentata, l'introduzione di novi elettrodi è appruvazioni frequenti.crescita è lanciamentu in queste regioni.Per esempiu, secondu i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC), una persona morse di malatie cardiovascular ogni 36 seconde in i Stati Uniti.Circa 659 000 americani mori ogni annu da a malatia di u cori, o 1 in 4 morti.

Coherent Market Insights hè una agenzia di cunsultazione è intelligenza di u mercatu globale chì furnisce rapporti di ricerca sindacati, rapporti di ricerca persunalizati è servizii di cunsigliu.Semu cunnisciuti per insights azzione è rapporti di u mondu reale nantu à tuttu, da l'aerospaziale è a difesa, l'agricultura, l'alimentariu è a bevanda, l'automobile, i chimichi è i materiali, è quasi ogni settore à una lista exhaustiva di sottosettori sottu u sole.Creemu valore per i nostri clienti attraversu rapporti affidabili è precisi.Semu ancu impegnati à piglià l'iniziu di furnisce infurmazioni in tutti i settori post-COVID-19 è cuntinuà à furnisce risultati misurabili è sustinibili per i nostri clienti.
Mr. Shah Senior Account Partner - Business Development Coherent Market Insights Tel: US: +1-206-701-6702 UK: +44-020-8133-4027 Japan: +81-050-5539-1737 India : +91-848 -285-0837 Email: sales@coherentmarketinsights.com Website: https://www.coherentmarketinsights.com
A tecnulugia medica cambia u mondu!Unisciti à noi è fighjate u prugressu in tempu reale.In Medgadget, avemu avutu l'ultime nutizie tecnologiche, interviste cù i dirigenti in u campu, è i schedarii di pianificazione di l'avvenimenti medichi in u mondu da u 2004.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022