[Avisu di mostra] Panoramica di l'esposizione di Med-linket in a seconda mità di l'annu 2017 in casa è à l'esteru

2017 hà passatu una mità in u battellu d'ochju, rivisendu a prima mità di l'annu 2017, i cambiamenti in u circhiu medicale ponu esse discrittu cum'è un focu chì varieghja, è ci sò più sorprese chì ci aspetta à a seconda mità di l'annu 2017.

Avà Med-linket vi ricumanderà alcune mostre chì anu visitatu in a seconda mità di l'annu 2017 in casa è in l'esteru per voi, participeremu ancu è aspittemu a vostra visita.

Esposizione medica.jpg

 

A 27th Esposizione medica internaziunale di Florida (FIME)

Tempu: 8-10 AGOSTO 2017 |10:00 AM - 05:00 PM

Indirizzu: ORANGE COUNTY CONVENTION CENTER-WEST CONCOURSE, ORLANDO, FLORIDA

Numero di stand: B.J46

[Breve Introduzione à l'Esposizione]

FIME hè a più grande mostra per l'equipaggiu è l'instrumentu medicale in u sudeste di l'America.L'esibizioni includenu equipaghji di trattamentu è accessori, detezzione è analisi è strumenti di diagnostichi è accessori, equipamentu medicale elettronicu, mobili medichi, materiale di laboratoriu, consumabili medichi, prudutti ausiliari per persone disabili, cure d'infermiera è apparecchi di ricuperazione, monitori, apparecchi ortopedici, apparecchi oftalmici, dentali. attrezzature, prudutti di disinfezione di pulizia, imballaggi medichi, prudutti biomedici è chimichi, cura di a famiglia, prudutti di cuttuni agullati, prudutti di medicina è nutrizione, etc.

Esposizione medica internaziunale di Florida (FIME).jpg

A 25a Cunferenza Accademica Naziunale di Anestesia di l'Associazione Medica Cinese (2017)

Tempu: 7-10 settembre 2017

Locu: Zhengzhou, Cina

[Breve Introduzione à l'Esposizione]

Questa cunferenza hè a prima cunferenza accademica di classa di l'Associazione Medica Cinese, a cunferenza annuale per i grandi gruppi di ramu di anestesiologia si terrà à u stessu tempu, per quessa hè un avvenimentu accademicu assai impurtante in 2017. A cunferenza annuale sarà stallata cù l'assemblea generale. rapporti speciali è scambii accademichi per i grandi gruppi ecc. è scambii accademichi seranu tenuti in forma di sezioni tematiche è rapporti di carta accademica.

2017 Silk Road Health Forum & International Health Expo

Tempu: 10-12 settembre 2017

Indirizzu: Xinjiang International Convention and Exhibition Center (No.3 Hongguangshan Road Urumqi)

[Breve Introduzione à l'Esposizione]

2017 Silk Road Health Forum è International Health Expo hè di implementà attivamente a "Healthy China 2030", è prumove attivamente a Silk Road Economic Belt cum'è u core è u scambiu di copertura è u cummerciu di trattamentu medico mudernu, trattamentu medico turisticu, trattamentu medico di ricuperazione è altri. campi in Asia Occidentale.L'esibizioni coprenu cumplettamente l'equipaggiu medicale, i prudutti farmaceutici, l'alimentazione è i prudutti di cura di a salute, forniture mediche domestiche, gestione di a salute è altri servizii cunnessi.

Forum di Salute di a Via di a Seta è Expo Internaziunale di Salute.png

Conferenza annuale 2017 di a Società Americana di Anestesiologi (ASA)

Tempu: 21-25 ottobre 2017

Locu: Boston USA

Numero di stand: 3621

[Breve Introduzione à l'Esposizione]

L'ASA tene una cunferenza annuale, hè a più grande è cumpleta attività educative è esibizioni relative à l'anestesia in u mondu, hè destinata à elevà è mantene a pratica medica in u campu di l'anestesiologia è à migliurà l'effettu di u trattamentu di i pazienti, formula in particulare standard, linee guida è dichjarazioni è furnisce una guida per dipartimentu anestesiologia per migliurà a decisione è prumove risultati favurèvuli.Hè cun i prufessiunali più influenti è cunnisciuti in anestesiologia, medicina di u dolore è campi di medicina di cura critica riuniti.

A 78th China International Medical Equipment (Autumn) Expo è a 25th China International Medical Equipment Design & Manufacturing Technology (Autumn) Exhibition

Tempu: 29 d'ottobre - 1 di nuvembre di u 2017

Locu: Dianchi International Conference and Exhibition Center, Kunming, Cina

[Breve Introduzione à l'Esposizione]

CMEF Autumn Exhibition sceglie Kunming postu chì hà un sustegnu strategicu naziunale, più i so vantaghji geografichi unichi di Yunnan è u so grande putenziale in u sviluppu di l'industria di a salute.U tema di sta mostra hè sàviu medicale è copre l'area di ricuperazione è a famiglia medica, l'area di serviziu medico, l'area di assistenza sanitaria intelligente, l'area elettronica medica, l'area ottica medica, l'area di cuntrollu di disinfezione, l'area di consumabili medichi, a custruzzione di l'ospitale è a gestione logistica, etc.

Equipamentu Medicu Internaziunale.png

A 49th International Medical Exhibition in Dusseldorf, Germania in 2017

Tempu: Nuvembre 13 -16, 2017

Locu: Centru d'Esposizione Tedesco di Dusseldorf

Numero di stand: 7a, E30-E

[Breve Introduzione à l'Esposizione]

Germania Dusseldorf International Hospital and Medical Equipment & Supplies Exhibition "hè a mostra cumpleta più famosa in u mondu, hè ricunnisciuta cum'è a più grande mostra di l'ospedale è l'equipaggiu medicale in u mondu, hè u n ° 1 di fiera medica in u mondu cum'è a so esposizione. Scala è influenza insustituibili. L'esibizioni includenu ogni tipu d'attrezzatura è articuli medichi cunvinziunali, tecnulugia di l'infurmazione di cumunicazione medica, equipamentu di mobili medichi, tecnulugia di custruzzione di campu medico, gestione di l'equipaggiu medicale, etc.

MEDICA.jpg

A 19th China International Hi-Tech Fair

Tempu: 11-16 nuvembre 2017

Locu: China Shenzhen Convention and Exhibition Center

Numeru di stand: 1C82

[Breve Introduzione à l'Esposizione]

U 19thHi-tech Fair si focalizeghja nantu à a professione è a connotazione per creà è migliurà ulteriormente u livellu prufessiunale in modu cumpletu, l'area prufessiunale include a tecnulugia di l'infurmazione è l'esposizione di produttu, mostra di risparmiu d'energia, mostra di nova energia, mostra di custruzzione verde, mostra di novi materiali, mostra di l'industria di fabricazione avanzata, mostra di città intelligente, mostra di assistenza sanitaria intelligente, mostra di mostra fotoelettrica, mostra di scienza è tecnulugia aerospaziale, mostra di integrazione civile è militare.

China International High-Tech Fair.png

 

U 27thRussia International Medical & Health Care Engineering Exhibition in 2017 Zdravo-Expo

Tempu: 4-8 dicembre 2017

Locu: Moscow International Exhibition Centre, Russia

[Breve Introduzione à l'Esposizione]

Cum'è a più grande, più prufessiunale è più vasta esposizione medica in Russia, hè stata certificata da UFI - Union of International Fairs, RUEF - Russian Union of Exhibition and Fairs.

L'esibizioni includenu l'equipaggiu medicale, l'instrumenti è l'equipaggiu, l'equipaggiu dentale, l'equipaggiu di diagnosi di sala di cunsulenza, u sistema di gestione di l'ospitale è e facilità, consumabili medichi, sutura medica, consumabili dispunibuli;Attrezzature è strumenti di ricuperazione, arnesi ausiliari per i disabili, strumenti chirurgici è attrezzature chirurgiche, apparecchi endoscopichi, apparecchi oftalmichi;vari tipi di droghe, preparazione, gestione d'emergenza è di disastru, patologia, genetica, equipamentu anesteticu è varii forniture chirurgiche, equipaghji è prudutti di bellezza è cura di salute, chirurgia è cosmetica medica, equipamentu di diagnostichi di imaging, analizzatore cromatograficu, analizzatore di sala di consultazione, dialisi è trapianti. chirurgia, sistema di pompa medica, imaging di risonanza magnetica nucleare, equipaggiu di ispezione, equipamentu di trasfusione di sangue, equipamentu chirurgicu è dispusitivi etc.

esposizione internaziunale di l'ingegneria medica di l'assistenza sanitaria.png

  • Previous:
  • Next:

  • Postu tempu: Jul-12-2017