Cumu hè u sensore EEG non invasivu dispunibile di Medlinket diffirenti da l'altri sensori nantu à u mercatu?

Cù u sviluppu di i dispositi medichi domestici è u ricunniscenza di i dispositi domestici da l'uspitali, più è più cumpagnie anu cuminciatu à sviluppà è pruduce sensori EEG dispunibuli non invasivi.

Allora, chì hè a diffarenza tràMedlinketU sensore EEG non invasivu dispunibile è altri sensori EEG in u mercatu?

sensore EEG non invasive usa e getta

A prima cumpagnia in Cina à passàNMPAcertificazione di iscrizzione

U sensore EEG non invasivu sviluppatu è pruduttu in modu indipendentiMedlinkethà passatu a certificazione di l'Amministrazione Naziunale di Prodotti Medichi da 2014. Hè un fabricatore di dispositi medichi prima ricunnisciuti da u statu trà cumpagnie simili di dispositivi domestici.

 

Anni di verificazione di u mercatu clinicu, misurazione precisa è output stabile

Attualmente,MedlinketI sensori EEG non invasivi sò stati stazionati in ufamous ospedali in Cina.A ricunniscenza di l'uspidale hè a più grande fiduciaMedlinketsensori EEG non invasivi.Hè cresce chì l'uspidale hè ancu alleviatu per truvà una alternativa domestica à e soluzioni impurtate.

 Sensore EEG non invasivo di profondità di anestesia (2)

I prezzi economici beneficianu i pazienti è salvanu a preoccupazione di l'uspidale

Paragunatu cù i strumenti originali,MedlinketI sensori EEG non invasivi di l'EEG anu senza dubbitu un rendimentu di costu più altu.

 

Ricche scelte di prudutti è più opportunità di cooperazione

In cunfrontu cù altre cumpagnie d'equipaggiu,Medlinketmicca solu pruduci sensori EEG non-invasive, ma dinù una seria di cumpunenti cable e sensors medicale chì copresensor spo2, ECG, temperaturasonda, prissioni sanguigna, EEG, EMG, cuteddu elettricu high-frequency, chì copre tutti i dipartimenti di u spitali, chì pò esse urdinatu one-stop à scuntrà una varietà di bisogni di u spitali.

sensore EEG non invasive usa e getta

Fondu di a cumpagnia listata, 17 anni di sperienza in a fabricazione di l'equipaggiu medicale

Dapoi a so creazione in u 2004,Medlinkets'hè concentratu nantu à furnisce cumpunenti di cavi medichi è sensori di costu per l'anestesia è l'ICU.In u 2015, hè statu listatu in u novu terzu bordu di Pechino.In u futuru,Medlinketsarà sempre impegnatu in a missione di "fà l'assistenza medica più faciule è e persone più sane".Travaglierà intensamente in u campu medico, strive per l'eccellenza.

Se vulete sapè più nantu à u sensoru EEG non invasivu di Midea, pudete mandà un email( marketing@medxing) in ogni mumentu .com Cuntattateci ~

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 14-sep-2021