Med-link piglià participà à a 27a mostra FIME di i Stati Uniti in 2017 cum'è prevista cù a stessa qualità per 13 anni

U 27thUS FIME (Florida International Medical Exhibition) hè stata tenuta in l'ora di i Stati Uniti l'8 d'Aostuthcum'è previstu in 2017.

下载

【parte di l'imaghjini in vista】

Cum'è a più grande esposizione prufessiunale di apparecchiature è apparecchi medichi in u sud-est di l'America, FIME hà digià 27 anni di storia.Quasi mille espositori è circa 40,000 cumpratori da più di 110 paesi è regioni sò stati attratti per participà sta volta.

2

Cum'è un esibitore regulare in FIME, cù l'esperienza d'innuvazione, servizii di qualità constante è bona reputazione in l'equipaggiu medicale per più di 10 anni, Shenzhen Med-link Medical Electronic Co., Ltd hà un cumpurtamentu favurevule trà e grandi imprese di stu campu in mostra. .

4

【Venditore internaziunale (sinistra è diritta) è clienti (mediu) in foto】

 

Med-link hà purtatu i nostri prudutti principali: serie di sensori di SpO2 di impulsi, serie di fili ECG, serie di elettrodi ECG, serie di braccialetti NIBP, serie di consumabili per anestesia, serie hylink ecc.

 

 

5

6

7

10

 

Inoltre, Med-link era ancu cù i seguenti novi prudutti mostrati in mostra:

 

Elettrodo neonatale di 10 derivazioni dispunibile, cura in tempu reale di i neonati

 

Per risponde à l'ultime esigenze di u mercatu neonatale è di i clienti chì cambianu constantemente, dopu à parechji anni di ricerca, Med-link infine persunalizatu-sviluppatu elettrodi neonatali dispunibuli 10 cunduttori, hè adattatu per l'equipaggiu di diagnosticu ECG holter o equipatu di monitor ECG o monitoring ECG. è pò aiutà cumplettamente u staffu medico per cullà è trasferisce signali di vita neonatali.

11

Med-link ETCo2 risponde totalmente à i bisogni di diversi gruppi di persone

A sonda ETCO2 di Med-link hè a suluzione perfetta per u monitoraghju clinicu di l'anidride carbonica respiratoria, tappa è teste, è usa tecnulugia infrarossa avanzata non dispersiva, pò misurà a concentrazione istantanea di CO2, a rata di respirazione, u valore di CO2 di scadenza finale è a concentrazione di CO2 inalata di ghjente.Aduprate tecnulugia patentata di rimozione di l'acqua, megliu per riduce l'interferenza di u vapore d'acqua per chì u risultatu di a misurazione hè più precisu.

12

 

Sphymomanometer non invasive intelligente di l'animali, cura l'animali un pocu più

 

Eccettu assemblee di cable di vendita calda cum'è sonda di temperatura di l'animali, sensore SpO2, elettrodu ECG, etc., avemu ancu purtatu u nostru sphygmomanometer non invasive intelligente di novu sviluppatu chì hè adattatu per l'animali sta volta.Diversi mudelli è pesi distinti per risponde à i bisogni di diverse dimensioni animali è scenarii, misurazione precisa di un toccu, sicura è cunfortu.

13

Cum'è un fabricatore prufessiunale per vari cavi è assemblei medichi di qualità superiore, Med-link guida constantemente u mercatu di l'industria medica cù equipaghji avanzati, tecnulugia innuvata è talenti prufessiunali, è publicità "made in China" cù garanzia di qualità è servizii superiori.

14

Med-link Medical

Dedicatemu in l'equipaggiu medicale

Integrazione di R&D, fabricazione è marketing,

Avemu ancu furnisce servizii OEM / ODM per risponde à i bisogni di i cumpratori

Fate u persunale medico più faciule, e persone più sane

Facemu sempre u nostru megliu per fà megliu!

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: Aug-09-2017