Avvisu di vacanze Med-linket 2019

Sicondu a "Avvisu di l'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu nantu à l'Arrangement di Vacanze 2019", in cunghjunzione cù a situazione attuale di a nostra cumpagnia, a festa di u Festival di Primavera hè ora disposta cum'è seguente:

U tempu di vacanze

U 1 di ferraghju 2019 solstiziu u 11 di ferraghju, 11 ghjorni di vacanze. À l'iniziu di u 12 di ferraghju formalmente per travaglià.

Precauzioni

1. Tutti i dipartimenti sò tenuti à assignà currettamente u permessu annuale è u permessu per assicurà u funziunamentu normale di u dipartimentu prima è dopu a festa di u Festival di Primavera.

2. Tutti i dipartimenti organizzanu a so propria igiene è a pulizia per assicurà chì e porte, i finestri, l'acqua è l'electricità sò chjusi.

3. Durante u periodu di vacanze, i dirigenti di u dipartimentu sò rispunsevuli di a sicurità di u persunale è di a pruprietà in tutti i dipartimenti.

4. Tutti i dipartimenti è ogni impiigatu deve compie tutti i compiti è i compiti chì deve esse cumpleta prima di vacanze, è arrangiamenti travagliu raghjone.

5. Prima di a vacanze, tutti i dipartimenti effettueranu u travagliu cumpletu 5S in i so rispittivu spazii di rispunsabilità, assicurà l'ordine urdinatu di sanità ambientale è articuli in a zona, è chjude l'acqua, l'electricità, e porte è i finestri.

6. U Dipartimentu di l'Amministrazione di u Personale urganizerà i capi di diversi dipartimenti per creà una squadra di ispezione per fà inspeczioni cumuni nantu à l'area di a pianta, fucalizza nantu à l'investigazione di i periculi di sicurezza potenziale, è post sigilli dopu l'ispezione.

7. L'impiegati deve esse attentu à a sicurità persunale è di a pruprietà quandu esce à ghjucà è visità l'amichi.

8. S'ellu ci hè un accidente durante a festa, numeru di cuntattu d'urgenza: chjama d'urgenza: alarme 110, focu 119, salvata medica 120, alarme d'accident di trafficu 122.

Med-linket Felicitazioni à tutti Bon annu novu

Shenzhen Med-linket Electronics Co., Ltd.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 30-Jan-2019