A gestione di a salute di Medxing mostrata in Shenzhen Mobile Medical Health Exhibition, Share Intelligent Health Life

May 4, 2017, u terzu Shenzhen International Mobile Health Industry Fair apertu in Shenzhen Convention and Exhibition Center, l'esposizione fucalizza nantu à Internet + assistenza medica / salute, chì copre quattru temi maiò di assistenza sanitaria mobile, dati medichi, pensioni intelligenti è e medicale. -cummerciu, attirà centinaie di espositori famosi cum'è Dongruan Xikang, Medxing, Lanyun Medical, Jiuyi 160, Jingbai etc.

1

Cù l'approfondimentu graduali di Internet + assistenza medica è medica, Medxing - cum'è una marca di punta in a gestione di l'assistenza sanitaria mobile in Cina sottu Shenzhen Med-linket Medical Electronics Corp., in linea cù l'innuvazione è a subversione in u sistema medico tradiziunale è a nova tecnulugia intelligente, brillanti. in questa fiera è hà attiratu una grande attenzione da e persone chì fucalizza nantu à l'assistenza medica in Internet.

2

In questa fiera di assistenza medica medica mobile, avemu mostratu i seguenti prudutti: vestiti di gestione di a salute, orologi intelligenti, sfigmomanometru intelligente, alarme di caduta, ossimetru di dita, sfigmomanometru, etc., cù e so caratteristiche di portabilità, praticità, precisione, rapidità è APP Trasmissioni wireless Bluetooth, ecc. , hà causatu grandi interessi di i visitori.

3

L'orologio intelligente Medxing hà attiratu l'amichi stranieri per sperimentà in situ cù u so monitoraghju in tempu reale per registrà dati di salute più cumpleti (frequenza cardiaca, ossigenu di sangue, ECG, monitoraghju di a temperatura di u corpu) più una sonda di monitoraghju ECG portatile esterna (modu di monitoraghju di 3 cavi hè cù u listessu principiu di travagliu cum'è 12 conduce chì travaglia in l'uspidale).Inoltre, u sguardu intelligente Medxing hè cun un guardianu di salute più dolce, registrandu u passu di u muvimentu, un ricordu sedentariu, u monitoraghju di u sonnu è cusì.

 

4

5

6

8

Inoltre, cù a subversione graduale di u modu di pensione tradiziunale à a pensione intelligente, in linea cù a tendenza di sviluppu di a gestione di l'assistenza sanitaria mobile, Medxing hà cascatu l'allarme si distingue cù u so equipamentu purtatu, Internet di e cose, grandi dati è cloud computing è altre tecnulugia avanzate. :

L'alarma di caduta di Medxing furnisce un monitoraghju intelligente remotu in tempu reale 24 ore per i vechji chì vivenu solu, automaticamente allarmanti quandu si cascanu, voce in diretta è una chjama d'emergenza chjave per aiutu, dolce ricordu sedentariu più una carta telefonica pluggable per realizà a pusizione GPS / LBS, face i zitelli à guardà i so genitori remotely.

9

Medxing s'impegna à soluzioni di gestione di a salute mobile, cù grandi dati in Internet è attraversu diagnostichi ausiliari è gestione attiva di a salute, per furnisce à e persone un diagnosticu precisu persunalizatu è una gestione intelligente di a salute.

  • Previous:
  • Next:

  • Postu tempu: Nov-05-2017