U sensore EEG non invasivu di Medlinket aiuta à monitorà a prufundità di l'anestesia

U sensore EEG non invasivu dispunibile, cumminatu cù u monitor di prufundità di l'anesthesia, hè utilizatu per monitorizà a prufundità di l'anesthesia è guidà l'anestesiologi à trattà cù diverse operazioni di anestesia difficili.

Sicondu i dati PDB: (anesthesia generale + anesthesia lucale) a vendita di l'ospedali di mostra in 2015 era RMB 1.606 billion, cù un incrementu annu di 6.82%, è u ritmu di crescita cumpostu da 2005 à 2015 era 18.43%.In u 2014, u numeru di operazioni hospitalized era 43,8292 milioni, è ci era guasi 35 millioni di operazioni anesthesia, cù un incrementu annu annu di 10,05%, è u tassu di crescita cumposti da 2003 à 2014 era 10,58%.

In i paesi europei è americani, l'anesthesia generale cuntene più di 90%.In Cina, a proporzione di a cirurgia di l'anestesia generale hè menu di 50%, cumpresu u 70% in l'uspitali terziari è solu u 20-30% in l'uspitali sottu u livellu secundariu.Attualmente, u cunsumu medico per capita di l'anestesia in Cina hè menu di 1% di quellu in l'America di u Nordu.Cù a migliione di u livellu di ingressu è u sviluppu di l'imprese mediche, u mercatu generale di l'anestesia mantene sempre un tassu di crescita di duie cifre.

 Sensore spo2 di Medlinket

U significatu clinicu di u monitoraghju di a prufundità di l'anestesia hè ancu pagatu sempre più attente da l'industria.L'anesthesia di precisione pò fà chì i pazienti ùn anu micca cunnisciutu durante l'operazione è ùn anu micca memoria dopu l'operazione, migliurà a qualità di u svegliu postoperativu, accurtà u tempu di residenza di risuscitazione, è rende a ricuperazione di a cuscenza postoperatoria più cumpleta;Hè adupratu per l'anesthesia chirurgica ambulatoria, chì pò accurtà u tempu d'osservazione postoperatoria, etc.

I sensori EEG non invasivi dispunibuli utilizati per u monitoraghju di a prufundità di l'anestesia sò sempre più usati in u dipartimentu di anestesiologia, a sala operatoria è l'unità di terapia intensiva di l'UCI per aiutà l'anestesiologi à assicurà un monitoraghju precisu di a prufundità di l'anestesia.

sensore EEG non invasivo di prufundità di anestesia dispunibile

Vantaghji di i prudutti di sensori EEG non invasivi di Medlinket:

1. Ùn ci hè bisognu di sguassate è esfoliate cù carta di sabbia per riduce a carica di travagliu è evità u fallimentu di a deteczione di resistenza per via di una pulitura inadegwata;

2. U voluminu di l'elettrodu hè chjucu, chì ùn affetta micca l'aderenza di a sonda di l'ossigenu di u cervellu;

3. Usu unicu paziente dispunibile per prevene l'infezzione croce;

4. Adhesive conduttivu di alta qualità è sensore, dati di lettura veloce;

5. Bona biocompatibilità per evità a reazione allergique à i pazienti;

6. Dispositivu sticker waterproof optional.

sensori EEG usa e getta

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021