L'ossimetru Temp-Pluse di alta precisione anti-jitter di Medlinket, un capu di u mercatu in l'industria

Cum'è u produttu stella di l'epidemie, a dumanda di u mercatu di l'oximetri hè assai grande in i paesi stranieri, è l'oximetru di clip di dita hè un pruduttu di salute di a casa populari, chì hè assai sfarente da u mercatu di l'uspidale.In generale, u ciculu d'usu di i prudutti medichi di l'uspidale pò esse Quandu cresce à 5-10 anni, u ciculu di digestioni di u pruduttu hè assai longu.Cum'è un pruduttu medico in casa, l'ossimetru di clip di dita ùn hè micca altu in prezzu è pò esse assequible da ogni famiglia, è u so ciclu di digestioni hè relativamente curtu.Fighjendu a tendenza di u sviluppu di a situazione epidemica in l'ultimi dui anni, l'epidemie ùn finisce micca in u cortu termini.Pò esse vistu chì a dumanda di u mercatu di ossimetri di clip di dita cuntinueghjanu à esiste, è dopu à a situazione epidemica in l'ultimi anni, l'appiecazione di ossimetri di clip di dita A dumanda diventerà cum'è sphygmomanometers.

Attualmente, u mercatu di l'applicazioni di l'oximetri pò esse divisu in i seguenti aspetti: i pazienti anu da monitorà SpO2 durante i primi aiuti è u trasportu, a lotta di u focu è u volu à alta altitudine;e persone cun malatie di cori, pressione sanguigna alta, diabete, è soprattuttu l'anziani anu respiratu In quantu à i prublemi, u monitoraghju di l'indicatori SpO2 pò dà una bona cunniscenza di se a vostra respirazione è u sistema immune sò normali.SpO2 hè diventatu un indicatore fisiologicu impurtante per u monitoraghju di ogni ghjornu in famiglie ordinarie;U staffu medico usa ancu SpO2 cum'è un indicatore durante i turni di sala è e visite ambulatorii.Deve monitorà l'articuli, u numeru di usi tende à esse più di stethoscopes;i malati cù malatie respiratorie, in particulare quelli chì snore per un bellu pezzu, utilizanu ventilatori è concentratori d'ossigenu, utilizanu oximetri in a so vita di ogni ghjornu per monitorà l'effettu di u trattamentu;movers outdoor, mountain climbers Fans è sportivi usanu oximeters durante l'esercitu per cunnosce a so cundizione fisica in tempu è piglià e misure protettive necessarie.Si pò dì chì u mercatu di l'applicazioni di l'oximetru hè ancu assai cumuni è estensivu.

Sottu à a forte dumanda di u mercatu, ci sò parechji pruduttori di ossimetri di clip di dita nantu à u mercatu, ma ci sò assai pochi pruduttori chì ponu veramente portà qualità à i clienti.A maiò parte di i pruduttori in u mercatu anu focu annantu à u costu è ignurà u rendiment di u produttu, chì hà purtatu à una seria omogeneità di l'ossimetri di clip di dita in u mercatu.Ancu se u costu di a suluzione hè sempre più bassu, l'indicatori di qualità è di prestazione ùn ponu risponde à i bisogni di i clienti.Per quessa, a parte di u mercatu hè sempre stata assai bassu, incapaci di cumpete cù marchi domestici è stranieri cunnisciuti in u stessu palcuscenicu.

In l'applicazioni cliniche, a misurazione di SpO2 hà dui punti di dolore principali: unu hè una scarsa applicabilità: i dite cù diversi culori di a pelle o diversi grossi sò propensi à valori misurati micca misurati o anormali.U sicondu hè u poviru rendimentu anti-shake: a capacità anti-interferenza hè relativamente debule, è a parte di misurazione di l'utilizatori si move ligeramente, è u valore di misurazione SpO2 o a deviazione di u valore di u pulsu hè prubabilmente grande.

Oximeter Temp-pluse

L'ossimetru sviluppatu da Medlinket supera i dui punti di dolore maiò di l'ossimetri nantu à u mercatu, è hà cuncepitu innovativamente un ossimetru cù una forte resistenza à u jitter è una alta precisione.E so funzioni caratteristiche sò i seguenti:

1. Alta precisione: l'oximetru di temperatura di Medlinket hè statu studiatu clinicamente in spitali qualificati.A SaO2 di u 70% à u 100% di l'intervallu di misurazione di stu pruduttu hè statu cunfirmatu.Ci hè un totale di 12 vuluntarii adulti sani, cù 50% rapportu di sessu maschile è femina.U culore di a pelle di i vuluntarii include: biancu, neru chjaru è neru scuru.

2. Chip impurtatu, algoritmu patentatu, misurazione precisa sottu perfusione debule è jitter

3. L'alarma intelligente pò esse persunalizata per stabilisce i limiti supiriori è inferiori di SpO2 / freccia di impulsu / temperatura di u corpu, è l'alarma serà automaticamente dumandata quandu a gamma hè superata.

4. Multi-parametri ponu esse misurati, cum'è SpO2 (ossigenu di sangue), PR (pulse), Temp (temperature), PI (bassa perfusion), RR (respiration), HRV (variabilità di a freccia di u core), PPG (plethysmograph di sangue)

5. L'interfaccia di visualizazione pò esse cambiata, è l'interfaccia di forma d'onda è l'interfaccia di grande caratteru pò esse sceltu

6. Display in quattru direzzione, schermi horizontale è verticale pò esse cambiatu in modu autonomu, chì hè cunvenutu per misurà è vede da sè stessu o altri.

7. Pudete sceglie una sola misurazione, misurazione di intervalli, misurazione cuntinuu 24h in tuttu u ghjornu

8. Pò esse cunnessu à a sonda di l'ossigenu di sangue / sonda di temperatura, adattata per diversi pazienti cum'è adulti / zitelli / neonati / neonati (opcional)

9. Sicondu i diversi gruppi di persone, è i diversi scenarii di u dipartimentu, u sensoru esternu pò sceglie u tipu di clip di dita, culla di dita di silicone molle, spugna cunfortu, tippu invucatu in silicone, cinturione non-tessutu è altri sensori spiciali (opcional)

10. Pudete sceglie di chjappà u vostru dettu per a misurazione, o pudete sceglie l'accessori di u polsu, a misura di u polsu (opcional)

11. Ci hè una funzione di portu seriale, chì hè cunvenutu per l'integrazione di u sistema, è pò esse cunnessu à l'Internet di e cose, round ward è altre cullizzioni intelligente remota di applicazioni di dati di segni vitali.

12. Trasmissione di dati Bluetooth, docking with MEDSXING APP, spartera di record in tempu reale per vede più dati di monitoraghju

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021