U sensoru di prufundità di anestesia Medlinket aiuta l'anestesiologi per cirurgia difficili!

A prufundità di u monitoraghju di l'anesthesia hè sempre una preoccupazione per l'anestesiologi;troppu prufonda o troppu prufonda pò causà dannu fisicu o emutivu à u paci.Mantene a prufundità propria di l'anesthesia hè impurtante per assicurà a sicurità di i pazienti è furnisce boni cundizioni chirurgichi.

Per ottene una prufundità adatta di u monitoraghju di l'anesthesia, trè cundizioni deve esse assicurati.

1. un anestesiologu espertu.

2, un monitor di prufundità di anestesia.

3. un sensor EEG dispunibuli usatu in cunghjunzione cù u monitor anesthesia.

U sensoru EEG ghjoca un rolu decisivu à dì à l'anestesiologu chì livellu di anestesia u signale EEG di u paziente hà righjuntu per evità accidenti di over-anesthesia.

827955e0a837509d211aa3dc0a1d4aa_副本_副本

 

A prufundità di u sensoru di l'anesthesia hè stata aduprata per u monitoraghju intraoperatoriu durante una cirurgia difficiule realizata in un ospedale di cura terziaria in Shenzhen.U paziente in u studiu di casu era affruntatu cù una prucedura multidisciplinaria chì necessitava a piena cooperazione di u dipartimentu di anestesiologia, a cirurgia di a spina, a cirurgia di l'articulazione, u dipartimentu di l'infezzione è u dipartimentu di medicina respiratoria.Sicondu u protocolu di u chirurgu assistente, quattru procedimenti chirurgici eranu necessarii.Durante a discussione di a riunione, l'anestesiologu hà suscitatu a quistione: s'ellu era pussibule di anestetizà in modu sicuru u paziente, chì era un prerequisite decisivu per tutta l'operazione.

9142b1551d1872a8fb3d89c7c0eed63_副本_副本

 

Siccomu a mandibula di u paci hè vicinu à u sternu, hè difficiule d'accede à a cannula anestèsica, chì deepes u risicu di cirurgia.Tutti sapemu l'impurtanza di l'anesthesia in a cirurgia, è ùn ci hè micca manera di fà a cirurgia se a cannula anestetica ùn hè micca pussibule.

微信图片_20210714162957_副本_副本_副本

In a stampa pudemu vede u rolu impurtante di u sensoru di prufundità di l'anesthesia Medlinket in questa cirurgia difficili è esigenti.A prufundità di u sensoru di l'anestesia, basatu annantu à l'interpretazione di un signalu EEG, hè una riflessione intuitiva di l'EEG corticale, chì riflette l'excitazione o l'inhibizione di a corteccia cerebrale.

Stu strumentu magicu di sala operatoria anesthesia - a prufundità di u sensoru di l'anesthesia, finu à avà hà salvatu innumerevoli pazienti, cusì avà ancu l'infermiera di a sala operatoria sapi chì a parolla "anesthesia prufonda" in u dipartimentu di anestesiologia ùn deve esse usata indiscriminatamente.

"A chirurgia d'anestesia prufonda hè cum'è un campu di battaglia, è hè u campu di battaglia di a guerra di mine, chì ùn sapi micca s'ellu pisanu una mina oghje.

微信图片_20210714163013_副本_副本_副本

9902040901-C_毒霸看图_副本

Sensore EEG non invasive jetable Medlinket

Indicatori di monitoraghju BIS:

Valore BIS di 100, statu di veglia.

Valore BIS 0, stato di assenza completa di attività elettroencefalografica (inibizione corticale).

Generalmente cunsideratu.

I valori BIS di 85-100 cum'è un statu normale.

65-85 cum'è statu sedatu.

40-65 cum'è statu anestesiatu.

<40 pò presentà a suppressione di scoppiu.

人像脑电图 B-BIS-4A_副本_副本_副本

Medlinket produce sensori EEG non invasivi dispostibili (indice di frequenza doppia EEG) chì sò cumpatibili micca solu cù i dispositi di monitoraghju BIS TM, ma ancu cù monitori multi-parametri cù moduli BIS di marche mainstream cum'è Mindray è Philips per u monitoraghju non invasivu di i pazienti. signali EEG.

Ci sò ancu prudutti cumpatibili cù altri moduli di tecnulugia di prufundità di anestesia, cum'è u modulu EIS per l'Indice di Entropia Medica Universale, u modulu CSI per l'indice di statu EEG, è i prudutti di a tecnulugia di prufundità di anestesia di Masimo.

一次性无创脑电传感器 20200927_副本

Sensore EEG non invasive jetable Medlinket

I vantaghji di u produttu sò i seguenti:

1.No pulizziari di carta vetrata per esfoliate, riduce a carica di travagliu è evite micca pulizziari per pruvucà a resistenza à ùn passà ;.

2.Small size of electrode ùn affetta micca l'aderenza di a sonda di l'ossigenu di u cervellu;usu unicu pacienza dispunibile per prevene l'infezione incruciata.

3.L'usu di adesivi cunduttivi impurtati, bassu impedenza, bona aderenza, u dispositivu sticker impermeable opzionale.

4.Through a prova di biocompatibilità, senza citotossicità, irritazione di a pelle è reazzioni allergii, pò esse usatu in modu sicuru è sicuru.

5.Misurazione Sensitive, valore accuratu, forte capacità anti-interferenza, aiutanu à l'anestesiologi à monitorà attentamente i malati inconsciente è dà misure di cuntrollu è trattamentu currispundenti in tempu secondu a situazione di surviglianza.

6.Has passatu a certificazione naziunale di registrazione di i dispositi medichi, è hè ricunnisciutu da anesthesiologists prufessiunali in casa è à l'esteru in favore, hè statu stazionatu cù successu in istituzioni medichi stranieri auturità, parechji ospedali terziarii naziunali ben cunnisciuti, per aiutà l'anesthesia è a terapia intensiva UCI precisa. monitoraghju di l'indicatori di prufundità di l'anestesia.

Prudutti è infurmazione relative à i sensori EEG non invasivi dispunibuli Midas Company:

91ce50648cf64e0ca8b6b679e1393708_毒霸看图_副本

Dichjarazione: Tuttu u cuntenutu di sopra mostra a marca registrata, u nome, u mudellu, etc., a pruprietà di u titularu uriginale o u fabricatore originale, questu articulu hè solu usatu per illustrà a cumpatibilità di i Stati Uniti ancu i prudutti, nunda di più!Tutte l'infurmazioni sopra sò solu per riferimentu, ùn aduprate micca cum'è istituzioni mediche o unità di guida di travagliu cunnessi, altrimenti, causanu cunsequenze è a cumpagnia ùn hà nunda à fà.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 21-lugliu-2021