Cumu sceglie un sensor SpO2 riutilizabile?

SpO2 hè unu di i signali vitali impurtanti, chì ponu riflette u suministru di l'ossigenu di u corpu.Monitoring SpO2 arteriale pò estimà l'ossigenazione di i pulmoni è a capacità di trasportu di l'ossigenu di l'emoglobina.Arterial SpO2 hè trà 95% è 100%, chì hè normale;trà 90% è 95%, hè una ligera ipoxia;sottu à u 90%, hè una ipoxia severa è hè bisognu di trattamentu u più prestu pussibule.

U sensoru SpO2 riutilizabile hè unu di l'arnesi cumunimenti utilizati per monitorizà a SpO2 di u corpu umanu.Agisce principarmenti nantu à i diti umani, i pedi, i lobi di l'orecchie è e palme di i neonati.Perchè u sensore SpO2 riutilizzabile pò esse riutilizatu, hè sicuru è durable, è pò monitorà continuamente a cundizione di u paziente in modu dinamicu, hè principalmente utilizatu in a pratica clinica:

1. Ambulatorio, screening, sala generale

2. Cure neonatali è unità di cure intensive neonatali

3. U dipartimentu d'urgenza, ICU, sala di ricuperazione di anestesia

sensor SpO2

Medlinket hè stata impegnata in a R&D è a vendita di l'equipaggiu elettronicu medicale è i consumabili per 17 anni.Hà sviluppatu diversi tipi di sensori SpO2 riutilizzabili per furnisce scelte diversificate per i diversi pazienti:

1. Sensor SpO2 Finger-clamp, dispunibule in specificazioni per adulti è zitelli, cumminati cù materiali morbidi è duri, vantaghji: operazione simplice, piazzamentu rapidu è convenientu è rimozione, adattatu per ambulatoriu, screening, è monitoraghju à cortu termine in sala generale.

sensor SpO2

2. Sensore SpO2 di tipu di maniche di dita, dispunibule in specificazioni per adulti, zitelli è zitelli, fatti di silicone elasticu.Vantaghji: suave è cunfortu, adattatu per u monitoraghju cuntinuu di l'ICU;forte resistenza à l'impattu esternu, bonu effettu impermeabile, è pò esse immersa per a pulizia è a disinfezione, Adatta per l'usu in u dipartimentu di emergenza.

sensor SpO2

3. U sensoru SpO2 di tippu d'anellu hè largamente adattatu à a dimensione di a circunferenza di u dito, adattatu per più utilizatori, è u disignu wearable rende i dite menu ristretti è micca faciuli di cascà.Hè adattatu per u monitoraghju di u sonnu è a prova di bicicletta ritmica.

sensor SpO2

4. Sensore SpO2 di tip cinturione avvoltu in silicone, suave, durable, pò esse immersa, pulita è disinfettata, adattatu per u monitoraghju cuntinuu di l'oximetria di u pulsu di e palme è di u sole di i neonati.

sensor SpO2

5. U sensoru SpO2 multifunzionale di tipu Y pò esse cumminatu cù diversi frames di fissazione è cinture di imballaggio per esse appiicati à diversi gruppi di persone è diverse parti;dopu esse fissatu in un clip, hè adattatu per a misurazione rapida di u locu in diversi dipartimenti o scene di pupulazioni di pazienti.

sensor SpO2

Caratteristiche di u sensor SpO2 riutilizzabile di Medlinket:

sensor SpO2

1 A precisione hè stata verificata clinicamente: u laboratoriu clinicu americanu, u Primu Ospedale Affiliatu di l'Università Sun Yat-sen è l'Hospital di u Populu Yuebei sò clinicamente verificati.

2. Bona cumpatibulità: adattà à diverse marche mainstream di l'equipaggiu di surviglianza

3. Una larga gamma di applicazioni: adattatu per adulti, zitelli, zitelli, neonati;pazienti è animali di diverse età è culori di a pelle;

4. Bona biocompatibilità, per evitari riazzioni allergii à i pazienti;

5. Ùn cuntene lattice.

Medlinket hà 17 anni di sperienza in l'industria, cuncintratu in a R & S è a produzzione di consumabili di monitoraghju intraoperatori è ICU.Benvenuti à ordine è cunsultà ~

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: 26-Nov-2021