Quantu hè terribili l'ipotermia in l'estiu?

2b80133e1af769031b4d52d7a822ed8_副本

A chjave di sta tragedia hè una parolla chì parechje persone ùn anu mai intesu parlà: ipotermia.Cosa hè l'ipotermia?Quantu sapete di l'ipotermia?

Cosa hè l'ipotermia?

Bastamente, a perdita di temperatura hè una cundizione in quale u corpu perde più calore di ciò ch'ellu rimette, causendu una diminuzione di a temperatura di u core di u corpu è producendu sintomi cum'è friddi, fallimentu di u cori è di i pulmoni, è a morte eventuale.

A temperatura, l'umidità è u ventu sò i causi diretti più cumuni di l'ipotermia.Ci hè solu dui di i trè elementi per avè una cundizione chì puderia causà un prublema.

Chì sò i sintomi di l'ipotermia?

Ipotermia lieve (temperatura di u corpu trà 37 ° C è 35 ° C):sensazione di friddu, tremuli constantemente, è rigidità è intorpimentu in i braccia è i gammi.

Ipotermia moderata (temperatura di u corpu trà 35 ℃ è 33 ℃): cù forti frissoni, tremuli viulenti chì ùn ponu esse efficacemente suppressi, pussibili inciampi in caminari è discorsu slurred.

Ipotermia severa (temperatura di u corpu in u range di 33 ° C à 30 ° C):cuscenza annebbiata, sensazione di fretu annebbiata, tremuli intermittenti di u corpu finu à ch'ellu ùn trema, difficultà à stà è à caminari, perdita di a parolla.

U stadiu di a morte (temperatura di u corpu sottu à 30 ℃):hè nantu à a morte, i musculi di tuttu u corpu sò rigidi è arricciati, u pulsu è a respirazione sò debbuli è difficiuli di detectà, perdita di vuluntà à coma.

Chì gruppi di persone sò propensi à l'ipotermia?

1.Drinkers, ubriachezza è perdita di a temperatura di a morte hè di luntanu unu di i più impurtanti cause di perdita di a temperatura di a morte.

2.I pazienti chì si affucanu sò ancu propensi à perdiri a temperatura.

3.Summer a matina è a sera differenza di temperatura è u ventu o scontru tempu estremu, persone sustanziali sportivi outdoor sò ancu propensi à perde a temperatura.

4.Certi pazienti chirurgici tendenu ancu à perde a temperatura durante a cirurgia.

Chì i travagliadori sanitari anu da prevene l'ipotermia intraoperatoria di u paziente

A maiò parte di a ghjente ùn hè micca cunnisciuta di a "perdita di temperatura" chì hè statu u sughjettu di u dibattitu naziunale per via di a maratona di Gansu, ma i travagliadori sanitari sò bè ​​​​cunniscenti.Perchè per i travagliadori di a salute, u monitoraghju di a temperatura hè un travagliu relativamente rutinariu, ma assai impurtante, in particulare in u prucessu kirurggicu, u monitoraghju di a temperatura hà un significatu clinicu impurtante.

Se a temperatura di u corpu di u paziente intraoperatoriu hè troppu bassu, u metabolismu di a droga di u paci hè debilitatu, u mecanismu di coagulazione serà indebolitu, ancu cunducerà à un aumentu di a rata di infezzione di incisione chirurgica, u cambiamentu di u tempu di extubazione è l'effettu di ricuperazione di l'anesthesia sottu. e cundizioni di anesthesia seranu affettati, è pò esse un incrementu di cumplicazioni cardiovascular, una diminuzione di u sistema immune di u paci, un ritmu lento di guariscenza di ferita, un ritardu in u tempu di ricuperazione è una prolongazione di l'uspitalisazione, chì sò tutti preghjudiziu à i primi tempi di u paziente. ricuperazione.

Dunque, i fornituri di assistenza sanitaria anu bisognu di prevene l'ipotermia intraoperatoria in i pazienti chirurgici, rinfurzà a freccia di u monitoraghju intraoperativu di a temperatura di u corpu di i pazienti, è osservà i cambiamenti di a temperatura di u corpu di i pazienti in ogni mumentu.A maiò parte di l'uspitali usanu avà sensori di temperatura medichi dispunibuli cum'è un strumentu impurtante per i pazienti intraoperatori o i pazienti ICU chì anu bisognu di monitorà a so temperatura in tempu reale.

W0001E_副本_副本_副本

U sensoru di temperatura ancu dispunibile di Medlinketpò esse usatu cù u monitor, facendu a misurazione di a temperatura più sicura, simplice è più igienica, è furnisce ancu dati di temperatura cuntinui è precisi.A so scelta di materiale flexible rende più còmode è cunvene per i pazienti à portà.È cum'è forniture dispunibuli, eliminendu a sterilizazione ripetuta pòriduce u risicu di infezzione incruciata trà i pazienti, assicurendu a sicurità di i pazienti è evitendu disputi medichi.

Cumu prevenemu l'ipotermia in a nostra vita di ogni ghjornu?

1.Sceglite a biancheria intima chì si secca rapidamente è a sudore, evite a biancheria intima di cuttuni.

2.Purtate a ropa calda cun voi, aghjunghje a robba à u mumentu propiu per evità di catturà u friddu è perde a temperatura.

3. Ùn spende micca l'energia fisica, prevene a desidratazione, evite a sudazione eccessiva è a fatigue, preparanu l'alimentu è e bevande calde.

4. Purtate un pulsossimetru cù funzione di monitoraghju di a temperatura, quandu u corpu ùn si senti micca bè, pudete monitorà continuamente a temperatura di u corpu, l'ossigenu di sangue è u pulsu in tempu reale.

806B_副本

Dichjarazione: U cuntenutu publicatu in stu numeru publicu, parte di u cuntenutu di l'infurmazioni estratti, per u scopu di passà più infurmazione, u copyright di u cuntenutu appartene à l'autore o editore originale!Zheng affirme u so rispettu è a gratitudine à l'autore originale è l'editore.Sì avete qualchì quistione, per piacè cuntattateci à 400-058-0755 per trattà cun elli.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 01-06-2021