L'incubatrice infantile di Medlinket, sonde di temperatura più calde facilita u trattamentu medico è u vostru zitellu più sanu

Sicondu un rapportu publicatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute, ci sò circa 15 milioni di zitelli prematuri in u mondu annu, più di 10% di tutti i neonati.Trà questi zitelli prematuri, ci sò circa 1,1 milioni di morti in u mondu annu per cumplicazioni di nascita prematura.Frà elli, a Cina hè unu di i paesi cù u più grande numaru di zitelli prematuri, u sicondu in u mondu.

Cù l'anzianu di a pupulazione, u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista di Cina hà cunfirmatu formalmente l'implementazione di a pulitica di i trè figlioli u 31 di maghju di u 2021. Tuttavia, sicondu l'inchiesta, a maiò parte di i primi figlioli unichi di u mo paese sò più di 35 anni. vechju.Quandu si godenu a pulitica di u sicondu figliolu, hè digià passatu.Duranti u periodu riproduttivu, appartene à e mamme anziani, chì significa chì a nascita hà da affruntà un grande risicu, è l'aumentu di e mamme anziani, pò esse più premature in u futuru.

Sapemu chì, per via di u sviluppu immature di diversi organi, i zitelli prematuri anu una scarsa adattabilità à u mondu esternu, è sò propensi à diverse cumplicazioni, è a rata di mortalità hè ancu assai alta, chì necessitanu un seguimentu strettu è cura.In i nati prematuri, i zitelli debbuli seranu mandati à l'incubatore di u zitellu, chì hà una temperatura constante, umidità constante è senza rumore, chì furnisce un ambiente cálido è còmode per u nascitu.

Sonde di temperatura

Perspettivi di u mercatu di incubatori per i zitelli:

Sicondu statistiche incomplete, da u 2015 à u 2019, u mercatu di l'incubatori di i zitelli in Cina hè aumentatu annu per annu.Cù l'apertura di a pulitica di i trè figlioli, hè previstu chì l'incubatore di i zitelli avarà una dimensione di u mercatu più grande in u futuru.

A rilevazione di a temperatura di u corpu hè un indicatore indispensabile di sicurità per i zitelli in l'incubatore.I zitelli prematuri sò relativamente fragili, anu poca capacità di regulà a temperatura esterna, è a so temperatura di u corpu hè estremamente inestabile.

Se a temperatura esterna hè troppu alta, hè faciule fà persu u fluidu di u corpu di u novu natu;se a temperatura esterna hè troppu bassu, pruvucarà danni friddi à u nascitu.Per quessa, hè necessariu di monitorà a temperatura di u corpu di i zitelli prematuri in ogni mumentu è piglià e misure di rimediu in u tempu.

Hè statu divulgatu à a 15a Cunferenza Accademica Naziunale nantu à a Gestione di l'Infezzione Hospitalaria chì trà e decine di milioni di pazienti ospitali in u mo paese ogni annu, circa 10% di i pazienti anu avutu infezioni in l'uspidale, è e spese mediche supplementari eranu circa decine di miliardi di yuan. .

Tuttavia, i zitelli prematuri sò debbuli in a forma fisica è anu poca resistenza à i virus esterni.Quandu u monitoraghju di a temperatura di u corpu, se si usa un sensoru di temperatura ripetitivu chì ùn hè micca stata pulita è disinfettata bè, hè assai faciule di causà infezzione incrociata di patogeni è ancu periculu a vita è a sicurità, cusì una cura speciale hè necessaria.Suscitatu l'attenzione, per quessa hè cunsigliatu di utilizà una sonda di temperatura dispunibile per i zitelli prematuri.

Ricunnoscendu a sicurità è u cunfortu di i neonati è e preoccupazioni per l'efficienza di u staffu medico, Medlinket hà sviluppatu una sonda di temperatura dispunibile per incubatori infantili pensati per i neonati.Pò esse usatu da un solu paziente per monitorizà continuamente a temperatura di u corpu di u zitellu.Compatibile cù diverse marche mainstream di accessori per sonde di temperatura di u corpu, cum'è Dräger, ATOM, David(China), Zhengzhou Dison, GE etc.

Sonde di temperatura 600

U latu di a sonda distribuisce l'adesivo riflettente radiante per riparà a pusizione di aderenza, è à u stessu tempu pò isolà in modu efficace a temperatura ambientale è a luce radiante per assicurà e dati di monitoraghju di a temperatura di u corpu più precisi.Ci hè trè specificazioni di sticker riflettente da sceglie:

Sonde di temperatura

Caratteristiche di u produttu:

1. Utilizendu termistore d'alta precisione, a precisione hè finu à ± 0,1 gradi;

2. Una bona prutezzione d'insulazione hè più sicura per prevene u risicu di scossa elettrica;impedisce chì u liquidu scorri in a cunnessione per assicurà a lettura curretta;

3. Aduprate u materiale di scuma viscosa chì hà passatu a valutazione di biocompatibilità, chì hà una bona biocompatibilità, senza irritazione di a pelle, è ùn pruvucarà micca reazzioni allergii quandu sò purtati per un bellu pezzu;

4. U cunnessu di u plug adopta un design ergonomicu, facendu più faciule per plug and unplug;

5. Adesivi d'idrogel adattati per i zitelli opzionali.

U monitoraghju di a salute di i zitelli prematuri ùn pò esse ignoratu.A scelta di una sonda di temperatura sicura è còmuda hè particularmente impurtante per u monitoraghju di a temperatura di u zitellu.Per piacè cercate a sonda di temperatura di l'incubatore di u zitellu di Medlinket, in modu chì u staffu medico pò esse più à l'aise è u monitoraghju di a temperatura di u zitellu serà più assicuratu.Venite prestu à cumprà ~

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Dec-21-2021