Medlinket hà sviluppatu prufessiunale un ossimetru d'alta precisione cù una forte applicabilità è anti-jitter

SpO2 hè unu di l'indicatori impurtanti di a salute fisica.A SpO2 di una persona sana normale deve esse guardata trà 95% -100%.S'ellu hè più bassu di 90%, hè intrutu in a gamma di l'ipoxia, è una volta hè più bassu di u 80%% Hè l'ipoxia severa, chì pò causà grandi danni à u corpu è mette in periculu a vita.

L'oximetru hè un strumentu cumuni per u monitoraghju SpO2.Pò riflette rapidamente a SpO2 di u corpu di u paci, capisce a funzione di l'ossigenazione di u corpu, detectà l'ipoxemia u più prestu pussibule, è migliurà a sicurità di i pazienti.L'ossimetru portatile di casa Medlinket pò misurà SpO2 in modu efficiente è rapidamente.Dopu anni di ricerca cuntinua, a so precisione di misurazione hè stata cuntrullata à 2%.Pò ottene una misurazione precisa di SpO2, temperatura è impulsu, chì ponu risponde à i bisogni di i prufessiunali.Necessità di misurazione.

temperature-pulse-oxymeter

I vantaghji è i punti di dolore di l'ossimetri di clip di dita nantu à u mercatu

Ci sò parechji tippi di ossimetri nantu à u mercatu, ma per l'utilizatori di stile di casa è i prufessiunali di fitness prufessiunale, a maiò parte di a ghjente sceglie l'oximetri portatili, perchè sò squisiti, compacti, faciuli di trasportà, è micca affettati da u tempu è u locu.E restrizioni sò assai convenienti è veloci.Attualmente, in l'applicazioni cliniche, a misurazione di SpO2 hà principarmenti dui punti di dolore maiò: unu hè una scarsa applicabilità: i dita cù diversi culori di pelle o diversi spessori sò propensi à valori misurati micca misurati o anormali.U sicondu hè u poviru rendimentu anti-eserciziu: a capacità anti-interferenza hè relativamente debule, è a parte di misurazione di l'utilizatore si move pocu, è u valore SpO2 o a deviazione di u valore di u pulsu hè prubabilmente grande.

Vantaghji di u medlinket temperature-puls-oxymeter

1. L'oximetru sviluppatu da Medlinket hà qualificazione cumpleta è alta precisione.L'errore SpO2 hè cuntrullatu à 2%, è l'errore di temperatura hè cuntrullatu à 0,1°C.

2. Chip impurtatu, algoritmu patentatu, pò misurà accurately in u casu di perfusione debule è jitter.

3. L'interfaccia di a visualizazione pò esse cambiata, a visualizazione in quattru vie, u cambiamentu horizontale è verticale, è a dimensione di a forma d'onda è a font di u screnu pò esse stabilitu.

4. Multi-parametri ponu esse misurati per rializà cinque funzioni di rilevazione di a salute: cum'è SPO2, pulse PR, temperatura Temp, PI bassu perfusione, RR respiratoriu (personalizazione necessaria), variabilità di a freccia cardiaca HRV, pletismogramma di sangue PPG, misurazione all-round. .

5. Pudete sceglie una misurazione unica, misurazione di intervalli, misurazione cuntinuu 24h in tuttu u ghjornu.

6. L'alarma intelligente pò esse persunalizata per stabilisce i limiti supiriori è inferjuri di SpO2 / pulse rate / temperatura di u corpu, è l'alarma serà automaticamente dumandata quandu a gamma hè superata.

Medlinket temperature-pulse-oximeter pò esse equipatu cù diversi tipi di accessori.

1. A sonda SpO2 / sonda di temperatura pò esse cunnessa esternamente, chì hè adattatu per diversi pazienti cum'è adulti / zitelli / zitelli / neonati;

temperature-pulse-oxymeter

2. Sicondu diversi gruppi di persone è scenarii di dipartimentu diffirenti, a sonda esterna pò sceglie u tipu di clip di dita, culla di dita di silicone suave, spugna cunfortu, tippu di silicone impannillatu, cinturione di avvolgimentu non-tessutu è altri sensori speciali;

3. Pudete sceglie di clamp u vostru dettu per a misurazione, o pudete sceglie l'accessori di u polsu è a misura di u polsu.

temperature-pulse-oxymeter

 Medlinket aderisce à a missione di "fà l'affari medichi più faciuli è e persone più sane", è s'impegna à furnisce i clienti prudutti è servizii prufessiunali.Scelta di a suluzione di ossimetru di misurazione di Medlinket, efficace è precisa, in u mercatu "brillante abbagliante", crede chì guadagnerà rapidamente u favore di l'utilizatori.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Nov-04-2021