Perchè duvemu aduprà sensori EEG non invasivi dispunibuli per monitorizà a prufundità di l'anestesia?Chì ghjè u significatu clinicu di a prufundità di l'anesthesia?

In generale, i dipartimenti chì anu bisognu di monitorà a prufundità di l'anesthesia di i pazienti includenu sala operatoria, dipartimentu di anestesia, UCI è altri dipartimenti.

Sapemu chì a prufundità eccessiva di l'anesthesia perdirà droghe anestetiche, causarà i pazienti à svegliate lentamente, è ancu aumentà u risicu di l'anesthesia è dannu a salute di i pazienti... Mentre a prufundità insufficiente di l'anesthesia farà chì i pazienti cunnoscenu è percive u prucessu di operazione durante u funziunamentu, causari certu ombra psicologica à i pazienti, è ancu purtate à lagnanza di i pazienti è disputi duttore-pazienti.

sensore EEG non invasive usa e getta

Per quessa, avemu bisognu di monitorà a prufundità di l'anesthesia per via di a macchina di anestesia, u cable di u paziente è u sensore EEG non invasivu dispunibile per assicurà chì a prufundità di l'anesthesia hè in un statu abbastanza o ottimale.Dunque, u significatu clinicu di u monitoraghju di a prufundità di l'anestesia ùn pò esse ignoratu!

1. Aduprate l'anesthesii più precisamente per fà l'anesthesia più stabile è riduce a dosa di l'anestesia;
2. Assicuratevi chì u paci ùn cunnosci micca durante l'operazione è ùn hà micca memoria dopu l'operazione;
3. Improve a qualità di a ricuperazione postoperatoria è accurtà u tempu di residenza in a sala di risuscitazione;
4. Fate a cuscenza postoperatoria ricuperà più cumpletamente;
5. Reduce l'incidenza di nausea è vomiting postoperatori;
6. Guida a dosa di sedative in ICU per mantene un livellu di sedazione più stabile;
7. Hè adupratu per l'anesthesia chirurgica ambulatoria, chì pò accurtà u tempu d'osservazione postoperatoriu.

Sensore EEG non invasivo di Medlinket, cunnisciutu ancu sensore EEG di prufundità di anestesia.Hè principarmenti cumpostu di fogliu d'elettrodu, filu è cunnessu.Hè aduprata in cumminazione cù l'equipaggiu di monitoraghju EEG per misurà micca invasivamente i segnali EEG di i pazienti, monitorizà u valore di a prufundità di l'anestesia in tempu reale, riflette in modu cumpletu i cambiamenti di a prufundità di l'anestesia durante l'operazione, verificate u schema di trattamentu di anestesia clinica, evità l'occurrence di accidenti medichi di anestesia. , è furnisce una guida precisa per u svegliu intraoperatoriu.

sensore EEG non invasive usa e getta

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Settembre-06-2021