A diffarenza trà e sonde di temperatura di a superficia di a pelle è e sonde di temperatura di l'esofago / rettale

A temperatura di u corpu hè unu di i risposti più diretti à a salute umana.Da i tempi antichi à u presente, pudemu ghjudicà intuitivamente a salute fisica di una persona.Quandu u paci hè sottumessu à una cirurgia anestesiologica o u periodu di ricuperazione postoperatoria è hà bisognu di dati precisi di monitoraghju di a temperatura di u corpu, u staffu medico sceglierà queste sonde di temperatura di a superficia di a pelle o di sonde di temperatura di a superficia di a pelle o di sonde di temperatura esophageal / rectale per misurà a fronte è l'ascella di u paziente (pelle è corpu). superficia) rispettivamente, O a temperatura di l'Esophageal /Rectal (in a cavità di u corpu).Oghje vi purteraghju à analizà a diffarenza trà sti dui misurazioni di sonde di temperatura.
Cumu misurà?

Sonde di temperatura di a superficia di a pelle dispunibuli

Quandu avete bisognu di cunnosce a temperatura di l'ascella di u paci, basta à mette a sonda di temperatura di a superficia di a pelle dispunibile davanti à a fronte di u paci o in l'ascella è clamp it with your arm.Dopu à aspittà per 3-7 minuti, i dati stabili di temperatura di u paziente in tempu reale ponu esse acquistati.Ma deve esse nutatu chì a temperatura axillary hè assai affettata da l'ambiente esternu.

I passi specifichi sò i seguenti:

sonde di temperatura dispunibuli
Sonde di temperatura esofagea / rettale usate

Quandu avete bisognu di cunnosce a temperatura di u corpu di u paziente più precisamente, a temperatura di a cavità di u corpu, vale à dì, a temperatura di l'Esophageal / Rectal serà più vicinu à a temperatura di u corpu di u corpu umanu.

U persunale medicale bisognu di lubricate a sonda di temperatura Esophageal / Rectal dispunibile prima, è poi sceglie di inserisce in u Rectal, Esophageal per monitorà a temperatura di u corpu secondu a situazione attuale di u paziente.Dopu à circa 3-7 minuti, pudete vede dati di temperatura stabile di u paziente nantu à u monitor.

I passi specifichi sò i seguenti:

sonde di temperatura dispunibuli

Tuttu u mondu sapi chì in a maiò parte di i casi, a temperatura di l'Esophageal / Rectal pò rapprisintà a temperatura core di u corpu.Inoltre, a sonda di temperatura di a superficia di a pelle dispunibile pò esse usata solu nantu à a superficia di a pelle di u paziente, cum'è a fronte è l'ascelle.Ancu s'è a temperatura rectale hè più precisa cà a temperatura di l'ascella, in certi casi i pazienti ùn sò micca permessi d'utilizà strumenti di misurazione di a temperatura invasive per monitorizà a temperatura di u corpu di u paziente.

I seguenti sò Medlinket dui sonde di temperatura di a superficia di a pelle dispunibuli principali è sonde di temperatura Esophageal / Rectal, attivamente integrazione è innuvazione, cuncepimentu di dui sonde di temperatura chì rispondenu à i bisogni di u mercatu, utilizendu materiali isolanti per prutezzione di u paci da u risicu di scossa elettrica;Hè sicuru è affidabile à aduprà, è impedisce in modu efficace l'infezzione incruciata.

Sonde di temperatura di a superficia di a pelle dispunibuli

Sonde di temperatura dispunibile

Vantaghji di u produttu:

1. Pò esse usatu cù incubatore neonatal.

2. Disegnu anti-interferenza di sonda di temperatura

A sonda hè incrustata in u centru di a scuma.A film riflettente è a scuma nantu à u spinu di u pruduttu pò impediscenu

L'interferenza di a fonte di calore esterna durante a misurazione di a temperatura per migliurà a precisione di a temperatura di a sonda durante a misurazione di a temperatura.

3. A scuma appiccicosa hè cunfortu è micca irritante

A scuma hè appiccicosa, pò riparà a pusizione di misurazione di a temperatura, hè cunfortu è micca irritante per a pelle, soprattuttu ùn hè micca dannusu per a pelle di i zitelli è di i zitelli.

Fornitura precisa è rapida di dati di temperatura di u corpu cuntinuu: U disignu di cunnessu sicuru è affidabile impedisce chì u liquidu scorri in a cunnessione, chì permette à u staffu medico di osservà è di registrà è di fà ghjudizii precisi nantu à i pazienti.

 Sonde di temperatura esofagea / rettale usate

Sonde di temperatura dispunibile

Vantaghji di u produttu

1. U disegnu superiore liscia è liscia rende l'inserzione è a rimozione più liscia.

2. Ci hè un valore di scala ogni 5cm, è a marca hè chjara, chì hè faciule per identificà a prufundità di inserimentu.

3. Casing PVC medicale, disponibile in biancu è turchinu, cù superficia liscia è waterproof, più faciuli à mette in u corpu dopu à esse bagnata.

4. Pruvisione precisa è rapida di dati di temperatura di u corpu cuntinuu: U disignu cumplettamente chjusu di a sonda impedisce chì u liquidu scorri in a cunnessione, assicurendu una lettura precisa, è conduce à u staffu medico per osservà è arregistrà è fà ghjudizii precisi nantu à i pazienti.

 

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Set-07-2021