U monitoraghju SpO2 à longu andà pruvucarà u risicu di brusgià a pelle?

SpO2 hè un parametru fisiulogicu impurtante di respirazione è circulazione.In a pratica clinica, spessu usamu sonde SpO2 per monitorizà a SpO2 umana.Ancu s'è u monitoraghju SpO2 hè un metudu di monitoraghju cuntinuu non invasivu, hè largamente utilizatu in a pratica clinica.Ùn hè micca 100% sicuru d'utilizà, è qualchì volta ci hè un risicu di brusgiate.

Katsuyuki Miyasaka è altri anu infurmatu chì anu avutu 3 casi di monitoraghju POM in l'ultimi 8 anni.A causa di u monitoraghju SpO2 à longu andà, a temperatura di a sonda hà righjuntu 70 gradi, chì hà causatu burns è ancu l'erosioni lucali di i pede di u novu natu.

1

In quali circustanze pò causà brusture à i pazienti?

1. Quandu i nervi periferichi di u paci anu una mala circulazione di sangue è una perfusione povera, a temperatura di u sensoru ùn pò micca esse tolta da a circulazione di sangue normale.

2. U situ di misurazione hè troppu grossu, cum'è i soli grossi di i neonati chì i pedi sò più di 3.5KG, pruvucarà u sensoru per aumentà u currente di guida di u monitor, risultatu in una generazione di calore eccessiva è aumentendu u risicu di burns.

3. U persunale medico ùn hà micca verificatu u sensoru è cambia a pusizione regularmente in u tempu

In vista di u risicu di brusgiate di a pelle nantu à a punta di u sensoru durante u monitoraghju chirurgicu di SpO2 in casa è in l'esteru, hè necessariu di sviluppà un sensor SpO2 cù una forte sicurezza è un monitoraghju cuntinuu à longu andà.Per questu mutivu, Medlinket hà sviluppatu apposta un sensor SpO2 cù una funzione di monitorizazione è di monitorizazione di a temperatura eccessiva locale - un sensor SpO2 di Proteczione Over-temp Dopu avè cunnessu à u monitor cù un ossimetru Medlinket o un cable adattatore dedicatu, pò suddisfà a longa durata di u paziente. -necessità di surviglianza à termine.

2

Quandu a temperatura di a pelle di u situ di surviglianza di u paci supera i 41 ° C, u sensu smetterà di travaglià, à u stessu tempu, l'indicatore luminoso di u cable di trasferimentu SpO2 emetterà una luce rossa, è u monitoru emetterà un sonu d'alarma per ricurdà à i medichi. u persunale per piglià misure puntuale è riduce in modu efficace u risicu di brusture;

Quandu a temperatura di a pelle di u situ di surviglianza di u paziente scende sottu à 41 ° C, u sensoru riavviarà è cuntinueghja à monitorà i dati di SpO2, chì ùn solu evita a perdita di sensori per via di cambiamenti frequenti di pusizioni, ma ancu riduce a carica di u persunale medico.

Prutezzione Over-temp SpO2 Senor

Caratteristiche di u produttu:

1. Surviglianza di sopra-temperature: Ci hè un sensoru di temperatura à a fine di a sonda, chì hà a funzione di surviglianza di a temperatura di sopra à u locu dopu chì hè assuciatu cù l'oximeter o u cable adattatore speciale è u monitor.

2 Hè più còmode d'utilizà: u spaziu di u pacchettu di sensori hè più chjucu è a permeabilità di l'aria hè bona.

3 Efficace è cunvene: Disegnu di sensori in forma di V, posizionamentu rapidu di a pusizione di monitoraghju, cuncepimentu di manicu di cunnettore, cunnessione più faciule.

4 Garanzia di sicurezza: bona biocompatibilità, senza lattice.

5. Alta precisione: Evaluate a precisione di SpO2 paragunendu l'analizzatori di gas di sangue.

6. Bona cumpatibulità: Pò esse adattatu à i monitori di l'uspidale mainstream, cum'è Philips, GE, Mindray, etc.

7 Pulita, sicura è igienica: pulita a produzzione di l'attellu è l'imballaggio per evità l'infezione incruciata.

Sonda opzionale:

Prutezzione Over-temp SpO2 Senor

U sensor SpO2 di prutezzione di sopra-temperatura di Medlinket hà una varietà di tippi di sonda per sceglie.Sicondu u materiale, pò include un sensor SpO2 in spugna cunfortu, un sensor SpO2 di tela elastica non-tessuta, è un sensor SpO2 di cotone.Applicabile à una larga gamma di persone, cumprese: adulti, zitelli, zitelli, neonati.U tipu di sonda apprupriatu pò esse sceltu secondu diversi dipartimenti è gruppi di persone.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Dec-14-2021