U sensoru SpO2 pruvucarà brusture di a pelle neonatali in u monitoraghju SpO2?

U prucessu metabolicu di u corpu umanu hè un prucessu d'ossidazione biologica, è l'ossigenu necessariu in u prucessu metabolicu entra in u sangue umanu attraversu u sistema respiratorju, è si combina cù l'emoglobina (Hb) in i globuli rossi per furmà l'ossiemoglobina (HbO2), chì tandu hè trasportatu à u corpu umanu.In u sangue sanu, u percentuale di a capacità HbO2 ligata da l'ossigenu à a capacità di ubligatoriu tutale hè chjamatu saturazione di l'ossigenu di sangue SpO2.

2

Per spiegà u rolu di u monitoraghju SpO2 in u screening è u diagnosticu di a malatia cardiaca congenitale neonatale.Sicondu i risultati di u Gruppu Collaborativu Naziunale di Patologia Pediatrica, u monitoraghju SpO2 hè utile per a screening precoce di i zitelli cun malatie cardiaca congenitale.L'alta sensibilità hè una tecnulugia di deteczione sicura, non invasiva, fattibile è raghjone, chì hè degna di prumuzione è di usu in ostetricia clinica.

Attualmente, u monitoraghju di u pulsu SpO2 hè statu largamente utilizatu in a pratica clinica.SpO2 hè stata aduprata cum'è un seguimentu di rutina di u quintu signu vitale in pediatria.U SpO2 di i neonati pò esse indicatu solu cum'è normale quandu sò sopra à u 95%, A deteczione di SpO2 di u sangue di u nascitu pò aiutà l'infermiera à scopre i cambiamenti in a cundizione di i zitelli in u tempu, è guidà a basa per l'ossigenoterapia clinica.

In ogni casu, in u monitoraghju neonatale di SpO2, ancu s'ellu hè cunsideratu cum'è un monitoraghju non invasivu, in l'usu clinicu, ci sò sempre casi di ferite di u dito causatu da u monitoraghju SpO2 cuntinuu.In l'analisi di 6 casi di monitorizazione SpO2 In i dati di ferite di a pelle di u dito, i motivi principali sò riassunti cum'è seguente:

1. U situ di misurazione di u paziente hà una perfusione povera è ùn pò micca caccià a temperatura di u sensoru attraversu a circulazione di sangue normale;

2. U situ di misurazione hè troppu grossu;(per esempiu, i sole di i neonati chì i pedi sò più di 3.5KG sò troppu grossi, chì ùn hè micca adattatu per a misura di u pede impastatu)

3. Failure à verificà regularmente a sonda è cambià a pusizione.

3

Per quessa, Medlinket hà sviluppatu un sensor SpO2 di prutezzione di sopra à a temperatura basatu nantu à a dumanda di u mercatu.Stu sensoru hà un sensor di temperatura.Dopu avè accumpagnatu cù un cable adattatore dedicatu è un monitoru, hà una funzione di surviglianza lucale di sopra-temperatura.Quandu a temperatura di a pelle di a parte di monitorizazione di u paziente supera i 41 ℃, u sensoru cesserà di travaglià immediatamente.À u listessu tempu, l'indicatore luminosu di u cable di l'adattatore SpO2 emette una luce rossa, è u monitoru emette un sonu d'alarma, chì incita à u persunale medico à piglià misure puntuale per evità brusture.Quandu a temperatura di a pelle di u situ di monitoraghju di u paci hè cascata sottu à 41 ° C, a sonda riavviarà è cuntinueghja à monitorà i dati SpO2.Reduce u risicu di brusgiate è riduce u pesu di l'ispezioni regulare di u persunale medico.

1

Vantaghji di u produttu:

1. Surviglianza Over-temperature: Ci hè un sensor di temperatura à a fine di a sonda.Dopu avè accumpagnatu cù un cable adattatore è un monitoru dedicatu, hà una funzione di surviglianza lucale di a temperatura eccessiva, chì reduce u risicu di brusgiate è riduce a carica di l'ispezioni regulare di u persunale medico;

2. Più còmode d'utilizà: u spaziu di a parte di l'imballaggio di a sonda hè più chjucu, è a permeabilità di l'aria hè bona;

3. Efficace è cunvene: cuncepimentu di sonda in forma di V, posizionamentu rapidu di a pusizione di monitoraghju, cuncepimentu di manicu di cunnessu, cunnessione più faciule;

4. Garanzia di sicurità: bona biocompatibilità, senza lattice;

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 30-aug-2021