Sonda di ossimetria Medlinket Adult Finger Clip, un grande aiutu per i prufessiunali di a salute!

U rolu impurtante di l'ossimetria in u monitoraghju clinicu

Durante u monitoraghju clinicu, a valutazione puntuale di u statu di saturazione di l'ossigenu, a cunniscenza di a funzione di l'ossigenazione di u corpu è a rilevazione precoce di l'ipoxemia sò abbastanza per migliurà a sicurità di l'anestesia è i malati critichi;A rilevazione precoce di a caduta di SpO2 pò riduce efficacemente a mortalità inespettata in i periodi perioperatori è aguti.

7a81b59177a2f3b24999501f9f06b5e_副本_副本

Dunque, cum'è una sonda di l'ossigenu di sangue chì cunnetta u corpu è l'equipaggiu di monitoraghju, un monitoraghju precisu di a saturazione di l'ossigenu hè cruciale è furnisce un sustegnu forte per assicurà a sicurità di i pazienti.

Cumu sceglie a sonda di clip di dita ghjusta?

In u prucessu di surviglianza, a fissazione o micca di a sonda hè ancu unu di l'elementi chì deve esse attentu à u travagliu clinicu.A sonda di clip di dita cumuna hè comunmente usata in a pratica clinica, ma per via di i sintomi di l'inconscenza o l'irritabilità di i pazienti critichi, a sonda pò esse facilmente alluntanata, dislodged o ancu dannighjata, chì ùn solu affetta i risultati di u monitoraghju, ma ancu aumenta a carica di travagliu. per l'assistenza clinica.

A sonda d'ossigenu di clip di dita adulta di Medlinket hè ergonomicamente cuncepita per esse comoda è ferma è micca facilmente dislodged, riducendu a carica di i travagliadori sanitari è l'incomodità di i pazienti, chì hè una bona suluzione à stu prublema.

f19cd45a7458ea2c029736e2ac138e2_副本_副本

Medlinket produce sonde di ossimetria di clip di dita per adulti, sonde di ossimetria di pulsazioni chì misuranu a saturazione di l'ossigenu cù u metudu di traccia volumetrica fotoelettrica, chì sò basati nantu à u principiu chì a quantità di luce assorbita da u sangue arteriale varieghja cù a pulsazione di l'arteria.Hanu i vantaghji significativi di esse micca invasivi, simplici per operare, è ponu esse cuntinui in tempu reale, è ponu riflette l'ossigenazione di u sangue di u paci in una manera puntuale è sensitiva.

cb7ef355623effd22918a00787b8f60_副本_副本

Funzioni di sonda di ossigenu Medlinket per adulti:

1.Sonda di silicone elastica, resistente à caduta, resistente à i graffi è vita di serviziu più longa.

2.Disegnu senza saldatura di u pad di silicone di u sensoru fotoelettricu è a cunchiglia, senza depositu di polvera, più faciule da pulisce.

Disegnu 3.ergonomic, dita più adatta, più còmode d'utilizà.

4.both lati è daretu cù u disignu di struttura di ombrezza, riduce l'interferenza di luce ambientale, u monitoraghju di l'ossigenu di sangue più precisu.

 

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Jul-14-2021