Cable Sensor di flussu

L'Anycubic Kobra hè unu di cinque novi stampanti 3D chì Anycubic lancia à a fini di marzu 2022. I novi stampanti FDM venenu cù una longa lista di funzioni interessanti. Partendu cù u nivellu automaticu di u lettu web, i letti di stampa magnetica è l'estrusori diretti, Kobra va forte. .
À u primu sguardu, u travagliu di ogni elementu pareva di primura. Sfurtunatamente, un sguardu più vicinu revela chì alcune parti di l'impresora 3D puderianu aduprà qualchì megliurà quì è quì. Tuttavia, questi prublemi ùn anu micca a funziunalità di Anycubic Kobra.
Cum'è u successore di l'Anycubic Viper, u Kobra hà un disignu ligeramente sfarente, ma quasi a listessa gamma di caratteristiche. I sensori induttivi sò usati quì, invece di u nivellu di u lettu di maglia via una cellula di carica installata ancu in u Kobra Max. L'estrusore. hè ancu direttamente sopra l'estremità calda di l'Anycubic Kobra.
Anycubic Kobra hè prestu à assemble.To do this, screw the archway à a basa, allura u screnu è u rollu di filamentu pò esse installatu.Dopu avè fattu qualchi cunnessione di cable, sta stampante 3D hè pronta à aduprà.
Tutti l'arnesi per l'assemblea sò inclusi in u pacchettu. Inclusi sò ancu articuli pratichi cum'è scrapers, ugelli di ricambio è altri strumenti di mantenimentu.
A carta microSD inclusa cuntene i schedarii di teste è ancu parechji schedarii di cunfigurazione per Cura, chì permettenu una integrazione rapida è permettenu una prima prova.Durante u prucessu di rivisione, avemu nutatu chì certi paràmetri anu da esse adattati à sta stampante 3D.
Top 10 Laptop Multimedia, Budget Multimedia, Gaming, Budget Gaming, Lightweight Gaming, Business, Budget Office, Workstation, Subnotebook, Ultrabook, Chromebook
À u primu sguardu, i cables sottu u coperchiu di l'unità di basa parenu puliti. U tavulinu di cuntrollu hè allughjatu in una carcassa di plastica. Quasi tutti i cavi sò cumminati in un telaru di cable grossu. Un clip di cable hè inclusu per prutege stu cablaggio di cable chì si inserisce in u V. -slot aluminium extrusion.This hè u primu prublema avemu scontru.
I clips di cable sò difficiuli di cunnette è pinch the cables. Looking at the cables attached to the screw terminals anu revelatu ancu qualcosa chì ùn avemu micca piace à vede. I terminali di viti quì sò stallati fili stagnati, invece di ferrules di filu. À longu andà. , a saldatura molle hà da cumincià à flussu, significatu chì ùn ci sarà più una bona cunnessione elettrica.
Anycubic Kobra usa u listessu tavulinu cum'è u Kobra Max. U tavulu Trigorilla Pro A V1.0.4 hè un sviluppu Anycubic è sfurtunatamenti prupone uni pochi d'opzioni d'aghjurnamentu per via di parechji connettori proprietarii.
L'HDSC hc32f460 hè utilizatu cum'è un microcontroller à u bordu. Un chip 32-bit cun un core Cortex-M4 opera à 200 MHz. Per quessa, Anycubic Kobra hà abbastanza putenza di computing.
U quadru di l'Anycubic Kobra hè fattu di profili d'aluminiu V-slot. Quì, a custruzzione di l'impresora 3D hè abbastanza basica. Si pò nutà chì ùn ci sò micca opzioni di regulazione per a stallazione di u lettu di stampa, è u rail superiore hè. fattu di plastica.
L'assi Z hè guidatu da un latu. Tuttavia, u disignu di resistenza hè stabile. Ci hè pocu svantaghji. Alcune parti di plastica prutegge e parti cum'è pulleys o muturi.
Anycubic Kobra pò esse cuntrullatu via touch screen o interfaccia USB. U touchscreen hè u listessu cum'è u mudellu Kobra Max. Per quessa, solu e funzioni di cuntrollu di basa sò dispunibuli quì. Ùn offre micca assai opzioni di cuntrollu. Durante a stampa, solu a velocità di stampa, a temperatura è a velocità di u fan pò esse cuntrullata.
Anycubic Kobra furnisce un rendimentu solidu, ma ùn hè micca satisfacente in tutti i rispetti. Tuttavia, assai di i prublemi di qualità di stampa pò esse attribuiti à u prufilu Cura un pocu poviru furnitu da Anycubic.Still, per una stampante 3D Prusa / Mendel cuncepita, u dispusitivu di Anycubic. hè relativamente veloce.
A basa di stampa magneticamente attaccata hè custituita da una foglia d'acciaio di primavera rivestita in PEI. PEI hè un polimeru à quale l'altri plastichi aderiscenu bè quandu si riscaldanu. Per quessa, ùn hè micca pussibule di aghjustà manualmente u lettu di stampa. Invece, l'imprese 3D utilizanu esclusivamente u lettu di maglia per u nivellu via sensori induttivi. U vantaghju di questu, soprattuttu per l'utilizatori inexperienced, hè chì tutta a stallazione pò esse fatta. in pochi passi.
Dopu un riscaldamentu di dui minuti, a temperatura di u lettu di stampa era abbastanza uniforme. À u set 60 ° C (140 ° F), a temperatura massima di a superficia hè 67 ° C (~ 153 ° F) è a temperatura minima hè 58,4 ° C (~ 137 ° F). In ogni casu, ùn ci sò micca grandi spazii sottu à a temperatura di destinazione.
Dopu à a stampa, l'ughjettu fabricatu pò esse facilmente sguassatu da u platu d'acciaio di primavera.
L'estremità calda è l'estrusore sò una combinazione di guida diretta in stile Titan. A pressione di cuntattu trà u filamentu è a rota di trasferimentu pò esse aghjustata per mezu di un quadrante rossu. zona di riscaldamentu è dunque ùn hè micca adattatu per a temperatura più altu sopra à 250 ° C (482 ° F). Intornu à sta temperatura, u Teflon (cunnisciutu ancu Teflon) cumencia à emette vapori tossichi. , soffia l'aria da u spinu versu l'ughjettu stampatu attraversu i nozzles.Ci hè ancu un sensoru di prossimità induttivu nantu à a testa di stampa. Questu determina a distanza à u lettu di stampa.
Sicondu u hardware utilizatu, u flussu massimu per l'estremità calda hè relativamente bassu, ma hè abbastanza per a velocità di stampa specificata. A zona di fusione hè assai chjuca per via di u rivestimentu di PTFE è u bloccu di riscaldamentu curtu. Da u desideratu 12 mm³ / s u flussu di flussu diminuisce è più di 16 mm³/s, u flussu di filamentu collassa. À un flussu di 16 mm³/s, a velocità di stampa pussibule (0,2 mm di altezza di a capa è 0,44 mm di larghezza di estrusione) hè di 182 mm/s. Per quessa, Anycubic specifica currettamente una velocità massima di stampa di 180 mm / sA stampante 3D chì pudete fidà à questa velocità. In i nostri testi attuali finu à 150 mm / s, ci sò stati solu fiaschi minori. A perdita ùn pò esse rilevata quì.
Anycubic Kobra furnisce una bona qualità di stampa. Tuttavia, i profili Cura chì venenu cù l'impresora 3D ponu esse migliurati in certi lochi. .Nè a porta nè u pomu pò muvimenti. L'overhang resultante hè finu à 50 °. In più di questu, u rinfrescante di l'ughjettu di l'impresora 3D ùn pò micca rinfriscà u plasticu extruded in u tempu.
A precisione dimensionale di Kobra hè assai bona. I deviazioni di più di 0,4 mm ùn ponu esse rilevati. In particulare, vale a pena affirmà chì a precisione di estrusione di l'impresora 3D hè abbastanza alta. A capa di superficia ùn mostra micca spazii è ùn ci hè micca. tolleranza per i muri sottili.
In pràtica, nimu di e stampe di prova hà fallutu.Anycubic Kobra riproduce bè strutture organiche.Artifacts causati da vibrazioni sò solu debbuli visibili, s'ellu ci hè.Tuttavia, u mudellu d'onda causatu da l'extruder drive direttu hè più pronunciatu.Mentre l'effetti di i denti. di i roti d'accionamentu è ingranaggi in l'extruder Bowden sò suppressi da i tubi PTFE flexibles, sò evidenti quì.Questu pruduce un mudellu assai distintu nantu à e linee dritte longu.
L'arrestu termale di l'Anycubic Kobra funziona bè. Se a temperatura si sviluppa in modu diversu da ciò chì deve, sia l'estremità calda sia u lettu di stampa riscaldatu si chjude. Questu permette à l'impresora 3D di detectà i shorts è i cavi di sensori danneggiati, è ancu i sensori installati incorrectamente. o elementi di riscaldamentu. Avemu pruvatu questu utilizendu l'aria calda o un pappu friddu per cuntrullà a temperatura di u lettu di stampa è i bocchi di filamentu, è ancu di scurzà o disconnecting the thermistors nantu à l'estremità calda è u lettu cale da a scheda madre.
Per d 'altra banda, a prutezzione di u pianeta ùn pò esse tracciata nantu à tutti i cumpunenti di l'Anycubic Kobra, sfurtunatamenti. Ni l'asse x nè l'estremità calda hà una cunnessione di terra currispondente. hè relativamente bassu.
L'impresora Anycubic Kobra 3D funziona tranquillamente. Quandu a velocità di stampa hè stabilita sottu à 60 mm / s, parechji fanali affucanu u rumore di u mutore. Allora, u voluminu di a stampante hè di circa 40 dB (A). finu à 50 dB(A) da un metru (circa 3,3 piedi) di distanza cù un sonò Voltcraft SL-10.
Corrisponde à l'edifiziu apertu, l'odore di plastica fusa si sparghje in tutta a stanza.Inizialmente, avemu nutatu chì u fogliu magneticu nantu à u lettu stampatu hà avutu ancu un forte odore quandu hè riscaldatu.
Avemu aduprà un Voltcraft SEM6000 per misurà u cunsumu d'energia durante a stampa di 3DBenchy. In solu dui minuti di riscaldamentu di u lettu di stampa, l'impresora 3D hà pruduciutu una putenza di punta di 272 watts. Quandu a temperatura aumenta, cusì a resistenza di a piastra di calefaccia, chì hè stata fatta. significa chì pò cunvertisce menu putenza.Durante u prucessu di stampa, l'Anycubic Kobra necessitava una media di 118 watts. In u risultatu, u cunsumu di energia hè significativamente più altu ch'è i risultati ottenuti cù l'imprese Artillery Genius è Wizmaker P1 di a stessa dimensione.
A curva di u cunsumu d'energia quì mostra l'effettu chjaru di l'aumentu di l'altitudine di l'ughjettu è di a velocità di u fan di rinfrescante nantu à a dumanda d'energia. insulation bed di stampa pudia aiutà à riduce esigenze energetica di l'impresora 3D. In più di questu, pads insulating auto-adhesive pò esse usatu per questu scopu.
In cunsiderà a qualità di stampa, l'Anycubic Kobra ragionevolmente assequible hè attraente. U schedariu di cunfigurazione Cura esistente furnisce un iniziu faciule, ma hà ancu bisognu di qualchì migliuramentu.
A vera critica di l'impresora 3D hà da fà cù i fili stagnati in i terminali di viti è i numerosi pezzi di plastica intornu à l'impresora. Ancu s'ellu ùn ci hè micca un svantaghju apparente in termini di stabilità è rigidità per via di u rail superiore di plastica, ci sò sempre prublemi di durabilità. cù i cumpunenti di plastica.Tuttavia, u listessu prublema si trova cù i cavi cù fili stranded stagnati.A resistenza di u cuntattu à e cunnessione press-fit pò aumentà cù u tempu per via di u flussu friddu di solder.This pò causà danni à u device.Therefore, l'impresora 3D deve esse serviced regularly.All terminal viti deve esse strettu è cables verificatu per danni.
U rendiment di l'Anycubic Kobra currisponde à u prezzu. Potenzialmente alta velocità di stampa facenu a stampante di interessu ancu per i prufessiunali.
Ciò chì ci piace soprattuttu quì hè chì l'Anycubic Kobra pò esse stallatu rapidamente. U lettu di stampa hè autocalibrante è richiede pocu aghjustamentu à u prufilu Cura furnitu altru ch'è a retrazione. L'impresora 3D travaglia dopu à un brevi set-up è permette ancu i principianti. per saltà in stampa 3D rapidamente.
Anycubic offre l'Anycubic Kobra in a so tenda, à partesi da 279 € (281 $), cù spedizione da i magazzini europei o americani. Se abbonate à a newsletter di Anycubic per email, pudete risparmià 20 € supplementari (20 $) cù u codice POP20.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 30-jun-2022