U monitoraghju di a prufundità di l'anestesia permette à l'anestesiologu di capisce più precisamente u statu di l'anestesia ~

"Dottore, ùn puderaghju micca svegliate dopu l'anestesia?"Questa hè a più grande preoccupazione di a maiò parte di i pazienti chirurgici prima di l'anesthesia."Se ci sò abbastanza anestesia, perchè ùn pò micca esse anestesiatu u paziente?""Se l'anesteticu hè datu a dosa più bassa, perchè u paci ùn pò micca svegliate?"Questa hè a più grande cunfusione per l'anestesiologu.A radica di a preoccupazione è a cunfusione hè a prufundità di l'anesthesia.

图片8

Definizione di a prufundità di u monitoraghju di l'anestesia

A prufundità di l'anesthesia in generale si riferisce à a misura in quale l'anestesia generale (in u statu inconsciente) supprime a funzione centrale, circulatoria, respiratoria è a risposta di stress sottu stimulazione nociva à u minimu.A prima prufundità di l'anesthesia hè stata fatta cù l'anesthesia classica di l'etere.

Divisu in quattru periodi

Fase 1

U periodu di amnesia si riferisce à a scumparsa di a cuscenza è u riflessu di ciglia dopu l'anesthesia hè indutta.

Fase 2

Duranti u periodu di eccitazione, u paci hè eccitatu è inquietu, u ciculu respiratoriu ùn hè micca stabile, è i riflessi sò attivi, cumpresa una forte stimulazione, chì pò causà lacrime è secrezioni aumentate.

Fase 3

Durante l'operazione chirurgica, l'ochji sò fissi, i pupulari sò ridotti, u ciculu di respirazione hè stabile, è i riflessi sò inibiti.

Fase 4

U periodu di overdose hè ancu chjamatu periodu di paralisi bulbare.U ciculu respiratoriu hè severamente inibitu, risultatu in una calata di pressione sanguigna, respirazione irregulare è pupille dilatate.

图片9

L'anesthesia troppu prufonda porta à l'inhibizione di a funzione cerebrale, è affettarà seriamente a stabilità fisiologica di u sistema circulatori, purtendu à gravi accidenti di anestesia.Aumenterà ancu u costu di a cirurgia per una sobredose.

L'anestesia superficiale hè propensa à a cuscenza intraoperatoria, chì porta à i segni vitali instabili è ansietà postoperatoria severa in i pazienti.

A prufundità di l'anesthesia pò evità cumplicazioni cum'è a cuscenza intraoperatoria, pò amministrare accuratamente a quantità approprita di l'anestesia, è evità u perdu di anesthesii caru.Pò ancu riduce u tempu di residenza o di scaricamentu in a sala di ricuperazione dopu l'anesthesia, cuntrullendu cusì i costi medichi.

I metudi di cuntrollu di a prufundità di l'anesthesia

  I metudi di monitoraghju di a prufundità di l'anestesia cumunimenti utilizati in a pratica clinica includenu u putenziale evocatu di l'audizione, AEPI, indice bispectrale, BIS, Entropia, etc. potenziale evocatu uditivu, AEPI hè l'attività elettrica reattiva cerebrale generata da stimulazione auditiva, chì riflette l'attività elettrica da a cochlea à a corteccia cerebrale.BIS hè di digitalizà l'infurmazioni miste generate da l'analisi di freccia doppia di a putenza è a frequenza di l'onda cerebrale, è hè un riflessu intuitivu di a corteccia cerebrale.

图片10

BIS hè basatu annantu à u spettru di freccia è u spettru di putenza di l'elettroencefalogramma (EEG), aghjustendu una quantità di figure miste d'infurmazioni ottenute da analisi non lineari di fasi è armoniche.BIS hè l'unicu indice di monitorizazione di a prufundità di sedazione anestèsica appruvatu da a FDA di i Stati Uniti.Pò monitorà megliu u statu funziunale è i cambiamenti di a corteccia cerebrale.Hà una certa sensibilità per predichendu u muvimentu di u corpu, a cuscenza intraoperatoria, è a sparizione è a ricuperazione di a cuscenza, è pò riduce l'anestesia.BIS hè attualmente un metudu più precisu per ghjudicà u livellu di sedazione è monitorizà a prufundità di l'anesthesia per EEG.

图片11

A prufundità di l'anesthesia hè una risposta cumpleta à l'indicatori cum'è u livellu di sedazione, analgesia, è u gradu di risposta di stimulus, è e parti cintrali di sti indicatori ùn sò micca listessi, cusì a prufundità di l'anesthesia deve esse monitorata da parechje indicatori. metudi multipli.

图片12

Metudu di rilevazione di u monitoraghju di a prufundità di l'anestesia

L'observazione è a gestione di a prufundità di l'anesthesia hè unu di i travaglii principali durante l'anesthesia.Attualmente, Shenzhen Med-link Electronics Tech Co., Ltd hà sviluppatu indipindentamente un sensor EEG non invasivu dispunibile dopu anni di verificazione clinica, chì hè cumpatibile cù Mindray, Philips è altri moduli BIS.Monitor di prufundità di anestesia di marca, stu pruduttu di sensore di prufundità di anestesia non invasiva dispunibile hè posizionatu cum'è un pruduttu dispunibile, principalmente per l'usu clinicu attuale di a chirurgia per alleviare u dulore di i pazienti, in generale in sala operatoria di chirurgia generale, unità di terapia intensiva Per esempiu, questu U tipu di sensore di prufundità di anestesia dispunibile non invasive hè u più utilizatu

图片13

I sensori di prufundità di anestesia dispunibuli di Medlinket ùn sò micca solu precisi in valore, boni in aderenza è sensibili in a misurazione.

1.Accurate anesthesia permette à i pazienti à avè a cuscenza durante a cirurgia è no

memoria dopu a cirurgia;

2. Improve a qualità di ricuperazione dopu a cirurgia è accurtà u tempu in a sala di ricuperazione;

3. Fate a cuscenza postoperatoria più cumpleta;

4. Reduce a chance di nausea è vomiting dopu a cirurgia;

5. Dà una guida nantu à a quantità medicinali sedative per mantene un livellu più lisu di

sedazione;

6. Utilizà in l'anesthesia di chirurgia ambulatoria per accurtà u tempu d'osservazione dopu a cirurgia;

7. Aduprà anesthesia più accurately è fà anesthesia più stabile, mentri riducendu u

dosi di anestesia.Aiutate à l'anestesiologi à monitorà strettamente i pazienti inconsapevoli è furnisce misure di cuntrollu è trattamentu puntuale basatu nantu à a situazione di monitoraghju.

图片14

Tutti i principali distributori è agenti sò benvenuti à vene è ordine, è i servizii persunalizati ODM / OEM sò dispunibili!Shenzhen Med-link Electronics Tech Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale di accessori per a rilevazione di prufundità di anestesia è sedazione cù 16 anni di sperienza di produzzione;hà a forza di ricerca è sviluppu di squadra di 35 persone;ponu risponde à i bisogni di u disignu di i clienti, servizii persunalizati privati, servizii persunalizati di luce;Modu di pruduzzione magra, u prezzu di costu hè cuntrullabile;u prezzu all'ingrossu hè assai più bassu di u prezzu uriginale, chì vi dà un margine di prufittu maiò;in più di stu pruduttu, ci sò altri prudutti in a sala operatoria anesthesia, ossigenu di sangue dispunibuli, ECG, cuffs, etc. 3000+ Tipi di prudutti, è una larga gamma di affari cuuperative!

图片7

Shenzhen Med-link Electronics Tech Co., Ltd

Linea diretta: +86755 23445360

E-mail:marketing@med-linket.com

Web:http://www.med-linket.com
.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 22 settembre 2020