Cù una longa sperienza in u mercatu medicale, Med-link Medical mantene sempre a stessa qualità per 13 anni in prudutti innovatori.

21 di ghjugnu 2017, China FDA hà annunziatu u 14thavvisu di a qualità di i dispositi medichi è a supervisione di qualità publicata è a situazione di ispezione di campioni di 3 categurie 247 sette prudutti cum'è tubi tracheali dispunibuli, termometru elettronicu medicale, etc.
1

Campioni ispezionati à l'aleatoriu chì ùn rispondenu micca à i standard di l'equipaggiu medicale chì implicanu 3 categurie 4 sette prudutti pruduciuti da 4 fabricatori di equipaggiu medicale;l'articuli inspeccionati, cum'è l'identificazione di etichette, opuscoli, ecc. chì ùn rispondenu micca à i standard sò 1 categuria 2 setti di equipaggiu medicale pruduttu da 2 fabricatori di dispositivi medichi;3 categurie 241 sette l'equipaggiu medicale pruduciutu da 92 fabricatori di dispositivi medichi rispondenu à i standard pertinenti per tutti l'articuli ispezionati.

Attualmente, l'Amministrazione Naziunale di l'Alimentazione è di a Drug hà digià dumandatu à i dipartimenti di supervisione è amministrazione di l'alimentu è di a droga lucale per investigà è trattà cù l'imprese pertinenti, è hà dumandatu à i dipartimenti pertinenti di a supervisione è a gestione di l'alimentu è di a droga provinciale per annunzià a disposizione di a situazione à u publicu. .

2

Per rinfurzà a supervisione di qualità è a gestione di l'equipaggiu medicale è assicurà l'usu sicuru è efficace di l'equipaggiu medicale, a nostra FDA naziunale fa recentemente una supervisione di qualità è un campionamentu in stretta cunfurmità cù a frequenza à una media di 2 volte à u mese.Incarna cumplettamente a preoccupazione di u guvernu per l'equipaggiu medicale, hè obligatu à stà a prova di u mercatu se vulete andà in sta strada più luntanu.

3

Shenzhen Med-link Medical Electronics Co., Ltd. esige sempre tutti i prudutti per risponde à l'ultimi standard naziunali è internaziunali.Siccomu hè fundatu in u 2004, dopu à una pianificazione di 1 annu, u primu batch di Med-link di cable ECG è fili di piombo hà passatu a registrazione CFDA cù successu, hè un bonu principiu è ancu a megliu prova di i nostri sforzi.

Dopu à 13 anni di ricerca innovativa in u campu di l'equipaggiu medicale da 2017, a sonda di temperatura sviluppata in modu indipendente di Med-link, sensore SpO2 riutilizzabile, matita ESU usabile, cable di estensione SpO2 di impulso, elettrodo cerebrale non invasivo, cable IBP ecc, tutte queste serie di I prudutti sò certificati da l'urganisazioni internaziunali cum'è CFDA, FDA, CE etc.

Cù una sperienza longa pruvata in u mercatu di l'equipaggiu medicale, ùn ci indulgemu micca in u passatu, è ancu micca solu passu à passu.Adupendu à u mercatu di l'equipaggiu medicale in constante evoluzione, risponde à l'ultime esigenze di diversi gruppi, Med-link Medical perseguirà constantemente l'alti standard è l'alta tecnulugia, è dimustrà a nostra forza cù a qualità di u produttu.

Cunnettendu a cura di a vita cù a cura, rende u staffu medico più faciule, e persone più sane!

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: Aug-28-2017