Protettore NIBP à gettà

Attenua l'errori di NIBP è di auscultazione osservendu a forma d'onda pletismografica nantu à l'ossimetru di pulsazioni è nutendu a pressione arteriosa media.
"S'ellu ci hè un locu chì vulete andà, vi possu piglià quì, a so, sò a mappa. S'ellu ci hè un locu chì avete bisognu à andà, aghju scumessa chì vi possu piglià quì, è sò a mappa. Sò a mappa, sò a mappa, sò a mappa!"- Dora l'esploratrice
Parechji parsoni medichi millenniali ponu cantà felicemente mentre leghjenu questu, mentre chì i so genitori è i culleghi anziani cù i zitelli puderanu ancu aduprà grattugii di furmagliu nantu à u cervellu per sguassà i ricordi.
Ùn vi preoccupate, medici di u baby boomer, ùn aghju micca principiatu à cantà u tema di "Barney" dopu, ma vogliu dimustrà un pocu d'amore per un paràmetru di signu vitale spessu trascuratu, a pressione arteriale media (mappa). prestate più attenzione à u picculu numeru in parentesi accantu à a lettura NIBP, postu chì hè una di e misurazioni più affidate di perfusione chì pudemu valutà.
In u 2011, aghju scrittu una colonna intitulata "Consigli è trucchi per e letture di pressione sanguigna EMS". Questa colonna, inseme cù "Cinque errori chì causanu l'imprecisione di e vostre letture di pressione sanguigna" di Mike McEvoy, appare spessu nantu à e social media è i blog EMS. ogni volta chì un novu EMT cerca aiutu nantu à cumu uttene una pressione sanguigna precisa mentre si move in una ambulanza.
È sempre in quelli fili di cumenti, certi vechji paramedici sapienti indicanu chì e letture NIBP sò notoriamente imprecisi è chì duvete "trattà u paci, micca u monitor". Di solitu, suggerisce chì s'ellu ùn abbandunate micca completamente a macchina NIBP, duveranu almenu ottene a prima pressione manually.Hè ghjustu, i machini NIBP sò notoriamente imprecisi.Ancu i produttori di u dispositivu dicenu cusì.Leghjite u manual di l'operatore di u vostru monitor di cori è ammuccià un disclaimer in qualchì locu chì in i nostri pazienti chì anu bisognu di BP precisa u più - pazienti à i dui estremità di a scala - a lettura NIBP nantu à u vostru schermu pò esse micca, um, a pressione sanguigna attuale.
Se aghju avutu un dollaru per ogni EMT chì hà dichjaratu cun fiducia un BP chì finisce in zero (150/90, 120/80, 110/70, ogni volta) o un BP chì tirò u stetoscopiu da l'arechja è balbettava esitante Finì cun un U numeru stranu leghje nantu à un metru cù una marca di hash pari ... bè, aghju avutu assai di dollari. Forse ùn hè micca abbastanza per cumprà u doppiu largu di moda chì aghju guardatu per un bellu pezzu, ma succede cusì spessu chì Chjamu un monitor di pressione sanguigna manuale un poligrafu paramedicu.
S'ellu era faciule d'auscultate a pressione di sangue, ùn averemu micca postu cunsiglii è trucchi nantu à cumu fà ogni annu o più.
In ogni casu, ancu s'è u cuff NIBP tende à sopravvalutà significativamente a pressione sanguigna sistolica in u shock, ottene quasi u listessu MAP cum'è u monitoraghju arteriale invasivu.
In un studiu di 4,957 pazienti adulti in UCI in un centru di cura terziaria, più di 27,000 valori di pressione sanguigna sò stati ottenuti simultaneamente cù u NIBP è i sensori di catetere arteriali. A ferita renale aguda è a mortalità eranu più altu in u gruppu sistolicu misuratu da NIBP. chè in u gruppu cù a pressione sanguigna sistolica arteriale in u listessu intervallu (< 70 mmHg).1
Quandu si compara a prevalenza di a ferita renale aguda è a mortalità in ICU trà MAP arteriale è MAP non invasive, e differenze eranu chjuche, è l'autori principali di l'studiu anu cunclusu chì NIBP sopravvalutava a pressione sanguigna sistolica in u statu di scossa, ma micca da u cuff di pressione di sangue non invasive.I correlazioni MAP ottenute eranu assai vicinu à a MAP arteriale (Figure 1 è 2).
Allora perchè e macchine NIBP sò cusì precise in a misurazione di MAP, ma cusì inaffidabili à a misurazione di a pressione sanguigna sistolica? A risposta hè chì ciò chì a macchina NIBP misura in realtà hè MAP. A so pressione sanguigna calculata.
Questu hè esattamente u cuntrariu di cumu si facemu manualmente;Auscultemu Korotkoff per determinà a pressione di u sangue sistolica è diastolica, è poi derive matematicamente a pressione arteriosa media da l'equazione seguente:
Parechje di noi hà amparatu stu calculu in a scola d'infermiera è poi scurdatu rapidamente, perchè a maiò parte di i nostri paràmetri di trattamentu sò ligati à a pressione sanguigna sistolica, è perchè odiamu a matematica. assai megliu in matematica chè noi.
A maiò parte di e persone chì sò stati in u sedile posteriore di una ambulanza per più di cinque minuti capiscenu chì una nanna rosa sorridente chì pesa 90 liri è hà una pressione di sangue di 84/60 ùn hè nunda cum'è un omu chì pesa 250 liri è hà un sangue. pressione di 90. / 40.Per a nanna, puderia esse a so pressione di u sangue di ogni ghjornu, i so organi vitali sò bè ​​perfused.For u burly, grey-skinned, sweaty truck driver, malgradu a so pressione sanguigna sistolica alta, era sottu-perfused.
A maiò parte di e fonti consideranu un MAP di 65 mmHg per esse u sogliu più bassu per a perfusione di l'urgani vitali, cù un intervallu MAP normale di 70-110 mmHg. I rini umani sò più sensittivi à l'ipoperfusione, ancu s'è certi studii animali anu dimustratu chì i rati sanguinanti (sa sapete). i rati anu u stessu MAP cum'è l'omu?) ponu tollerà MAP à 50 mmHg finu à 90 minuti. A ferita renale acuta principia in 20 minuti cù un MAP sottu 60 mmHg.
Allora a prossima volta chì vi dumandate se u vostru paziente hè un quartu bassu, ma a pressione sanguigna ùn hè micca cusì male, fighjate a forma d'onda pletismografica nantu à u vostru pulsossimetru, se crede chì a pressione sanguigna NIBP trà Indecisive ùn hè micca veramente currispondente presentazione clinica di u paziente, o l'arechja minzogna di u vostru cumpagnu, fate più attenzione à quellu pocu numeru in parentesi accantu à a vostra lettura NIBP.
Inviendu a vostra infurmazione, accunsentite à u venditore sceltu chì vi cuntattate è e dati chì mandate ùn sò micca sottumessi à una dumanda "Ùn vende micca a mo infurmazione persunale". Vede i nostri Termini di serviziu è Politica di privacy.
Kelly Grayson, NRP, CCP, hè un paramedicu di cura critica in Louisiana. Per l'ultimi anni 24, hà servitu cum'è paramedicu di campu, paramedicu di trasportu di cure critiche, supervisore di campu è educatore. un membru di u cunsigliu di l'Associazione Naziunale EMT Registrata di Los Angeles.
He holds an associate degree in general studies from Nunez Community College, Louisiana State University Eunice.Kelly was recognized as the 2016 Louisiana Paramedic of the Year, the 2002 Louisiana EMS Instructor of the Year, and the 2002 Louisiana AHA District Teacher of the Year, and was the recipient of the 2012 Best Regular Featured Web Column/Industry Maggie Award and 2014 Best Online Column at the Annual Folio Eddie Awards.He is a frequent speaker at EMS conferences, has contributed to various EMS training materials, and is the author of the popular blog A Day In a Day In a Ambulance Driver, "En Route: A Paramedic's Stories of Life, Death and Everything Inbetween" and "Live: More Stories About Life, Death, and What's In Between".You can follow him on Twitter (@AmboDriver), Facebook, LinkedIn, or email kelly@ambulancedriverfiles.com.Kelly is a member of the EMS1 Editorial Advisory Board.
EMS1 rivoluziona a manera chì a cumunità EMS trova nutizie pertinenti, identifica l'infurmazioni impurtanti di furmazione, cumunica cù l'altri, è ricerca l'acquistu di prudutti è i fornitori. Hè diventatu a destinazione in linea più cumpleta è fiducia per i servizii medichi pre-hospitalari è d'urgenza.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: Jul-05-2022